Dat is ook heel jammer maar ik als klant ga ook niet de hoofdprijs betalen voor de reiskosten en kies dan gewoon een ander kind. En wij doen onze shoots veelal in de randstad dus dan is de keuze snel gemaakt.
Ik heb mijn dochter ook net aangemeld bij het bureau waar jij het over hebt. We hebben het wel eens eerder overwogen, vooral door reacties van buitenaf, maar nooit echt ingeschreven. Waarschijnlijk wordt het ook niks omdat we te ver wonen, maar ach proberen kan altijd....nee heb je , ja kun je krijgen. En als ze zou worden uitgekozen, en ze vindt er zelf niks aan, dan is het ook zo weer einde verhaal...
ik vind het ook wel leuk. En idd ik zou emma ook niet overal heenslepen, lijkt me een keer leuk als ze in een blad ofzo komt te staan.
hallo allemaal ben ik weer , fijn dat er eerlijke andwoorden gegeven worden , maar een standaard baby kunnen ze miss ook wel nodig hebben wie weet en niet geschoten is altijd mis he dus vandaar. gelukkig vragen ze daar bij the kids wel baby's want peuters en kleuters hebben ze al meer dan genoeg . ik ben toch nog steeds benieuwed of we iets horen er sond ook bij dat t enige tijd kan duren . ik zie hier ook heel veel mooie kindjes van jullie , vooral kindjes met krullen gewoon prachtig , hoop dat mijn dochtertje ook nog krullen krijgt (van papa) .
leuk topic om te lezen. Ook dat iemand bij de v&D photo bell is het, is gevraagd. Ben 2 weken geleden geweest bij de shoot in de supermarkt en ze complimenteerde me met me dochter en dat ze het zo leuk vond dat ze er foto's van gemaakt had. Ze was net een klein modelletje. Mooi als ik straks gevraagd wordt. hahaha ik wil graag al me plaatjes gratis! 230 euro!!!
ehh ik weet een nóg veel goedkopere! edit: link verwijderd...niet toegestaan moet wel bekennen: tis mn eigen broer maar omg wat maakt hij ongelovelijk mooie foto's!!! Hij kan ze ook bewerken, doet bruiloften, restaureren van (hele oude) foto's... ALLES doet hij en hij is altijd in voor een uitdaging. Op zijn site voorbeelden
Als mijn dochter gevraagd zou worden zou ik het wel overwegen denk ik. Al ligt het er wel aan waarvoor. Ik zie mezelf niet naar de randstad reizen met kind voor een fotoshoot. Zou haar uit mezelf niet in laten schrijven, elke moeder vindt haar kind prachtig toch? Hoewel, ik ben echt wel realistisch genoeg dat mijn dochter geen geschikt model zou zijn. Ook al is ze natuurlijk prachtig Maar een meisje van haar leeftijd die ik ken is echt een fotogeniek mooi meisje en heeft idd wat bijzonders, wat een model nodig heeft. Als zij gevraagd wordt zou het me niets verbazen. Dat heeft volgens mij ook alleen het jongetje op de 1e pagina. Mijn dochter kan wel heel goed poseren, kijk maar Bekijk bijlage 78486 Strike the pose!
wat een leuke foto's! Ook ik heb mijn dochter ingeschreven gehad bij diverse bureau's...maar bij de meeste kreeg ik te horen...we nemen geen kleuters of peuters aan die maatje 86 tot 104 hebben....want daar worden we mee dood gegooid hihi. En van TS, dat bureau heb ik ook contact mee gehad maar omdat ik in noord brabant woon, hebben ze eigenlijk al direct gezegd. We kijken niet naar de foto's je woont te ver weg....klaar.... Jammer, wou dat er wat meer bureau's waren die wat meer hier in de buurt zaten.... Ik wil het binnenkort nog eens proberen hahaha, wie weet...het lijkt me wel apart. En euhm....waar vind je die scouts hahaha. Bekijk bijlage 78492
geloof het wel...of een fotoshoot bij hun doen en die betalen dan is inschrijven gratis.... vind het eigenlijk niet kunnen maja...
Betalen om in te schrijven? Wat een onzin zeg.. Hun willen JOU kindje dan toch? Nooit doen hoor, professionele bedrijven werken zo niet en maken simpelweg alleen maar gebruik vd situatie dat elke moeder haar eigen kind t knapst vindt! Overigens vind ik ook nog steeds alleen t manneke van pag 1 met zijn heerlijke krullen iets hebben