fotomodel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

en nog eentje;

2. SeaShell

en de allerlaatste;

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Mooie foto's zeg! Ik vind vooral die laatste erg mooi!

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @daantje: Dat zijn weer hele mooie foto's!

Wij betalen hier voor een shoot €25,00 en dan krijgen we kleine digitale foto's die ik voor moederanne kan gebruiken.
    Verdere foto's moet ik dan bijbestellen.

5. SeaShell

#985 SeaShell, 30 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 okt 2010
    Thnkx meiden :D

nou moet ik zeggen dat we voor 75 euro echt meer dan 40/ 50 foto's op een CDROM krijgen ( en nog bewerkt in zwart/wit of met naam etc) en kunnen dan zelf weten welke we af laten drukken zonder verdere bijbetalingen omdat we ze allemaal op CDROM hebben zonder logo erop vd fotograaf. Ik laat ze daarna zelf afdrukken bij de Hema online.
    Ben echt blij met de foto's van Kim, zei is zo professioneel en leuk met kindjes!

Ook kan ik de foto's zelfs op een hele grote A2 poster of Canvas laten drukken omdat de foto's met een proffesionele camera zijn gemaakt en dus een hele hoge resolutie hebben zodat als je ver inzoomt je geen pixels (korrels) ziet :)

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Leuk Daantje :)

Ik krijg bij de fotografen waar ik op TFP basis fotoshoots doe met Esmay ook veel foto's op cd rom en dan is het gratis.... Maar dat is meer omdat ik ze ken en dan is het een vriendendienst!
    Maar ik wil misschien in de toekomst ook eens naar een andere fotograaf voor de afwisseling en dan zou ik haar onthouden want ze maakt idd mooie foto's wat ik zo op haar site zie :)

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    mmm zit net te denken misschien dat ik ergens in Februari als ze tijd heeft wel een shoot zou kunnen inplannen en dan een foto gebruiken voor de kaart van onze kleine meid als ze 1 wordt...
    Zag dat ze namelijk ook kaarten maakt :)

8. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Laatst een mail gekregen of Fenneke een shoot wilde doen voor Prenatal.
    Helaas deed mijn laptop het niet die maand en heb ik te laat gereageerd.
    Alleen jammer dat die shoots vaak in Amsterdam zijn,is zo ver weg voor zo`n kleine meid.
    Hier mijn trots:

9. SeaShell

Leuk Kleintje dat je misschien ook een shoot bij kim wil laten doen :D woon je ver van Eindhoven?

@ maud: wauwww wat een mooie meid heb je!! Ik snap wel dat ze haar gevraagd hebben :D

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Maud: Aimar heeft meegedaan aan een shoot voor Prenatal en wij moesten toen naar een fotostudio in Vught! Dus niet in Amsterdam! Ik snap waarom ze jouw meisje gevraagd hebben, supermooie meid met prachtige ogen!

11. SeaShell

@Eva:

Wat leuk zeg dat jou zoontje model heeft gestaan voor prenatal :D heb je de foto's ook van hun gekregen of dat niet :)
    En heeft hij in hun blaadje/website gestaan?

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Daantje: nee we wonen niet zo ver van Eindhoven af...

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ daantje: Hij stond in een prenatalblaadje die bij 'Wij Jonge Ouders' zat en in de winkel stond het blaadje ook. Ook heeft hij toen op de site gestaan... Hij was toen 9 mnd ofzo dus het is al even geleden. Ik kan wel een keer de foto showen, maar moet even goed zoeken want hij stond op mijn oude laptop en die is toen gecrashed...documenten wel naar deze gekopieërd maar geen idee waar ze staan ongeslagen...;)

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Daantje: Gevonden! Nouja niet de foto die uiteindelijk geplaatst is, maar hier een onbewerkte foto van de shoot. Ik zal straks eens een foto maken van de foto in het blaadje. Zal geen goede kwaliteit zijn, maar dan heb je wel een beetje een idee.;)

15. SeaShell

wauw wat een Coole foto :D echt heel erg mooi! En wat zal je trots zijn geweest toen je het blaadje kreeg en in de winkel zag liggen, wauw, echt een mooi manneke!!

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Daantje: hier dan de foto van de uiteindelijke foto ;) Ik vond de foto toen wel mooi, maar ik vond dat er mooiere foto's waren gemaakt.

17. SeaShell

Wauw wat een knapperd zeg!! Echt een modelletje!!
    Staat hij inmiddels ergens ingeschreven?

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Daantje: Dankje! :) Nee hij staat nog nergens ingeschreven. Het lijkt me wel leuk, maar ik twijfel een beetje. Ik werk ook 3 dagen per week dus kan ook niet ad hoc vrij vragen voor een shoot....Ik ga misschien eind november foto's van hem laten maken en dan kijk ik even hoe leuk hij dat vindt om te doen...

19. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    #999 Iris, 1 nov 2010
    Laatst bewerkt: 1 nov 2010
    NO-NO A NO-NONSENSE philosophy for children's wear!

Ons merk NONOnsense is weer op zoek naar babymodellen met maatje 62/68. Zeker niet groter dan 68!

Dus geef je eigen supermodelletje op via de site..
    Lees wel even eerst het stukje goed door.

(en noem eventjes tussen neus en lippen door mijn naam ;) :))

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Die oproep staat er volgens mij al maanden op...
    Want ik keek laatst nog even en toen stond het er ook al op!

Maar die van mij is nu net te groot... Jammer!

Deel Deze Pagina