Wat grappig dat je weleens in Venray komt, en dat je Patricia van Prezoom ook kent! De wereld is maar klein, zo zie je maar! Nee, heb hem nergens ingeschreven. Zou ook niet weten waar en hoe? Lijkt me wel leuk maar alles is zover weg.... Hoe ben jij eigenlijk begonnen? Zal hier vast ergens tussen staan maar beetje lastig en veel zoeken
Hey meiss gewoon googelen op modellenbureaus voor kids de bekendste zijn moeder anne en the kids, alleen als je bij the kids staat ingeschreven mag je nergens anders staan ingeschreven, dus dat wilde wij niet Giorgio staat oa bij moeder anne, anti models, en echtemensen ingeschreven. Je moet meestal gewoon een paar foto's mailen met daarbij de lengte, gewicht en schoenmaat etc van je kindje. Dus ik zou zeggen mailen maar het maakt niet uit dat het modellenbureau bijv ver weg is, want je zult daar nooit naartoe hoeven ( the kids uitgezonderd) maar vaak vinden de shoots wel plaats in Amsterdam en omstreken, al moet ik zeggen dat Giorgio deze maand ook een shoot dichtbij heeft (den bosch)
En deze vond ik ook heel grappig, met papa's muts....ik krijg vaak complimenten over zijn ogen. Bekijk bijlage 105692
Bedankt! Hij heeft er niet iedere dag gel in hoor...maar wel zo laten knippen dat ie een stoer hanenkammetje heeft hihih. Mooie kindjes hier trouwens zeg!!
Giorgio is net gevraagd door typtop of hij mee wil doen aan een shoot as dinsdag voor Rolf, de producent voor meubels en leermiddelen voor kinderdagverblijven en scholen, alleen hun hadden nog in hun gegevens staan dat hij maatje 74 heeft terwijl op hun website maatje 80 staat, dus dat feest gaat helaas niet door
leuk kleintje! ook vanuit typtop of vanuit een ander bureau? het is maar van 10-11 he? wel leuk dat ze gewoon aan tafel mogen spelen en eten ook kon ik dinsdag sowieso niet, en mn man is dan jarig, dus hadden we het sowieso niet gedaan..
Nee het is van 10 - 14 staat er in mijn mail! (maar waarschijnlijk waren ze al eerder klaar ) Ze verdiend er niet veel mee maar ach daar doen we het ook niet voor... het is leuk om te doen, het is in de buurt en ik had dinsdag toch nog niks gepland haha! Bovendien is ieder zakcentje wat ze ermee verdiend leuk meegenomen! Het is idd via typtop!
Bij jou stond er dan van 10 - 11 ? Ja ik vond het bedrag ook wel wat laag voor die tijd maar ik dacht misschien is het per uur ofzo haha! (dat was namelijk bij de shoot van Radson wel ) Ach ik stuur wel even een mail voor verduidelijking
voor dat bedrag is het denk ik echt maar een uurtje hoor, van 10-14 is wel ERG lang voor de kleintjes, denk dat typtop bij jou een typfoutje hebben gemaakt voor centrum jeugd en gezin was 4 uurtjes en daar had Giorgio het 5 voudige voor, dus denk echt maar een uurtje aan de prijs te zien, maar hopelijk hebben jullie een superleuke dag het was voor mij idd ook in de buurt
ja, heb het nog even nagekeken en er staat echt in van 10-11 uur, is meestal zo met kleintjes.. bij centrum jeugd en gezin waren we binnen 2 uurtjes klaar maar kregen voor 4 betaald omdat we voor 4 geboekt waren, zo werken de meeste modellenbureau's waar wij zijn geweest ''Beste Danielle, Ik wil Giorgo graag boeken voor een fotoshoot dinsdag 9 november, mits hij nog steeds maat 74 heeft en hij beschikbaar is natuurlijk. Tijd is van 10:00 t/m 11:00 uur, verdiensten *** euro en een reiskostenvergoeding van *** eurocent p/km of anders alle reiskosten gemaakt met het ov 2e klas. En de foto's natuurlijk!''
jammer dat we niet mee kunnen doen, maar ze hoopte me snel weer te kunnen mailen met een nieuwe opdracht ochja... de 26e hebben we gelukkig al een shoot voor Feetje in Den Bosch. ben trouwens nog steeds benieuwd naar de foto's van Giorgio van Room Seven, dat vond ik de aller aller mooiste shoot tot nu toe.. ook nog steeds niks gehoord van anti models over de oilily shoot, maar daar kunnen ze denk ik elk moment iets over bellen/mailen
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de casting van anti models? Nemen zij gewoon iedereen die zich daar inschrijft aan, of zit er nog wel een soort van selectie aan vast? Iemand verder ervaring met opdrachten via anti models? Verliep dat goed, geen rare toestanden? Ben op straat namelijk gevraagd vanwege mijn dochtertje. Ze willen haar daar inschrijven. Vertelde me dat ik eenmalig 85 euro moet betalen. Heb gezegd dat ik dat niet wilde. Het kon ook met een eerste opdracht verrekend worden. Dus dan zie ik wel wat er uit voortkomt.
ik weet niet of ze iedereen aannemen, maar weet wel dat het gewoon een goed bekend bureau is.. mijn zoontje staat er ook ingeschreven.. de 85 euro mag idd van de 1e shoot verrekend worden.
ik vroeg het me af omdat ik op hun website een oneindig scala aan kinderen/babies zag vraag me af hoe een boeker dan net jouw kindje er tussenuit kan pikken?
@kleintje: net zijn we gebeld door typtop of we toch echt niet mee konden doen aan de fotoshoot ook al gaat hij richting maatje 86 want ze vonden hem zo leuk maar helaas doen we niet mee en gaat ze kijken voor iets anders leuks want er worden op het moment megaveel kinderen gecast via typtop zei ze
Meestal vraagt de klant een specifeke kenmerken, bijv maat 80, blond, blauwe ogen. Aan de hand daarvan selecteert het modellenbureau bijv 10 kinderen die aan de eisen voldoen en legt deze aan de klant voor en vervolgens kiest de klant