Ik wil mijn kids niet opgeven bij een bureau, maar als ik deze foto zie denk ik altijd: toch bijzonder, die krullen en dat spleetje... PS: mooie kindjes hoor, in dit topic!
Wat een mooie kindjes weer!! hier morgen om 10.00 heeft Giorgio een Fotoshoot voor Kledingmerk Feetje in Den Bosch, ben benieuwd
vandaag een hele leuke morgen gehad in de fotostudio in Den Bosch voor de Feetje fotoshoot hij komt als het goed is met 2 setjes kleding in de folder van de wintercollectie 2011 zaten echt hele leuke foto's bij Feetje gaat maar tot monstermaat 80, en nu mag Giorgio terugkomen als hij maat 104 heeft voor hun andere kledingmerk Sturdy ( ook al duurt dat nog wel een HELE tijd haha) maar het was zeer zeker een geslaagde dag
Spiek nog altijd even in dit topic Wauw wat een mooie kindjes staan er weer tussen!! @Daantje22, wat wordt je zoontje veel gevraagd joh! Volgens mij halen jullie er beide veel energie uit! Mooi kindje heb je
ben 3 dagen gelden gebeld voor nono voor J maar die heeft dus maat 68 en ze wist niet of het 62 of 68 was anders heeft die 1 dec zijn eerste shoot! maar ga nergens vanuit
Thnkx snoopie, erg lief van je! En we halen er beide idd veel energie ut! @bo: wat gaaf!! Ik ken ook een meisje dat gevraagd is voor nono en die had gister een fitting bij nono, maar was voor 62, volgens mij heeft nono geen monstermaten in 68, maar wie weet! Duim voor jullie dat hij zijn eerste opdracht krijgt
Evy heet ze echt een heeel mooi meisje.. meer gegevens zal ik niet vermelden, want weet niet of de moeder dat op prijs stelt..
http://www.no-no.nl/ als je bij baby's kijkt, het kindje op de 5e,6e, en 8e foto, wauwwwww dat is pas een prachtig kindje zeg en het jongetje op foto 1 ook, die hebben echt iets heel bijzonders
Wij zijn ook via anti models en via no nonsense direct gevraagd om met Liv naar de shoot van 1dec te komen Helaas zijn we niet in het land!
Haha dat truitje wat het meisje aan heeft op de site van no-no heeft Esmay aangehad om te passen Maar ze was het toen niet geworden omdat we o.a te krap in tijd zaten (het zou of zaterdag of zondag worden wij konden alleen zondag ) en het andere kindje dichterbij zou wonen ofzo en ze vonden dat kindje ook erg leuk... (ik weet niet of dat dat meisje is van de foto's ? ) Wij zijn eer gister trouwens ook weer gebeld of Esmay mee kan doen, vreemd eigenlijk want ik had al 10 x gezegd dat ze maat 74 heeft!! Maar bij anti-models zijn ze schijnbaar wat traag.... Donderdag hebben we de fotoshoot voor een regionale krant hier uit de buurt