fotomodel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    mooie kids wapa!

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik wil mijn kids niet opgeven bij een bureau, maar als ik deze foto zie denk ik altijd: toch bijzonder, die krullen en dat spleetje...

PS: mooie kindjes hoor, in dit topic!

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    En deze vind ik erg bijzonder van zoonlief:

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Wat een mooie kindjes weer!! :D

hier morgen om 10.00 heeft Giorgio een Fotoshoot voor Kledingmerk Feetje in Den Bosch, ben benieuwd :D

5. SeaShell

vandaag een hele leuke morgen gehad in de fotostudio in Den Bosch voor de Feetje fotoshoot :D hij komt als het goed is met 2 setjes kleding in de folder van de wintercollectie 2011 :D zaten echt hele leuke foto's bij :D

Feetje gaat maar tot monstermaat 80, en nu mag Giorgio terugkomen als hij maat 104 heeft voor hun andere kledingmerk Sturdy ( ook al duurt dat nog wel een HELE tijd haha)

maar het was zeer zeker een geslaagde dag :D

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Spiek nog altijd even in dit topic:D
    Wauw wat een mooie kindjes staan er weer tussen!!:)

@Daantje22, wat wordt je zoontje veel gevraagd joh! Volgens mij halen jullie er beide veel energie uit!:) Mooi kindje heb je;)

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ben 3 dagen gelden gebeld voor nono voor J maar die heeft dus maat 68 en ze wist niet of het 62 of 68 was anders heeft die 1 dec zijn eerste shoot! maar ga nergens vanuit

8. SeaShell

Thnkx snoopie, erg lief van je! En we halen er beide idd veel energie ut!

@bo: wat gaaf!! Ik ken ook een meisje dat gevraagd is voor nono en die had gister een fitting bij nono, maar was voor 62, volgens mij heeft nono geen monstermaten in 68, maar wie weet! Duim voor jullie dat hij zijn eerste opdracht krijgt :D

9. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Leuk dan ga ik je ontmoeten!

10. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    de monstermaat van NoNonsense is 62 , maar soms past het ook de 68 kindjes.

wie was dat meisje?

11. SeaShell

Evy heet ze :) echt een heeel mooi meisje.. meer gegevens zal ik niet vermelden, want weet niet of de moeder dat op prijs stelt..

12. SeaShell

http://www.no-no.nl/

als je bij baby's kijkt, het kindje op de 5e,6e, en 8e foto, wauwwwww dat is pas een prachtig kindje zeg :$ en het jongetje op foto 1 ook, die hebben echt iets heel bijzonders

13. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Wij zijn ook via anti models en via no nonsense direct gevraagd om met Liv naar de shoot van 1dec te komen Helaas zijn we niet in het land! :(

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Haha dat truitje wat het meisje aan heeft op de site van no-no heeft Esmay aangehad om te passen :p
    Maar ze was het toen niet geworden omdat we o.a te krap in tijd zaten (het zou of zaterdag of zondag worden wij konden alleen zondag ) en het andere kindje dichterbij zou wonen ofzo en ze vonden dat kindje ook erg leuk... (ik weet niet of dat dat meisje is van de foto's ? )

Wij zijn eer gister trouwens ook weer gebeld of Esmay mee kan doen, vreemd eigenlijk want ik had al 10 x gezegd dat ze maat 74 heeft!! Maar bij anti-models zijn ze schijnbaar wat traag....

Donderdag hebben we de fotoshoot voor een regionale krant hier uit de buurt :)

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

dan weet ik denk ik genoeg haha ach het was wel grappig dat ze hem anders wouden

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey! welke maat is het weet je dat? 68 heeft die bij 62 zie ik je niet

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

staat ook op de site dat ze maatje 62 zoeken
    wel knappe koppies heb je erbij zeg op de site daar!

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik kom nog maar een keertje spammen :D Foto is niet helemaal scherp maar wel leuk!

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    En nog eentje, I just love his big brown eyes :) maar ik ben natuurlijk niet objectief :p

20. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Wauwwwwwww:):):)

Deel Deze Pagina