fotomodel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Zoals hier!

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Wat een dropjes!!

3. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik snap nooit zo goed waarom mensen hun kinderen hiervoor laten lenen. waarom wil je geld verdienen aan je eigen kind? en dat mama het leuk vind wil nog niet zeggen dat het kindje het ook leuk vind. ik bedoel het niet rottig, maar ik snap het dus gewoon niet. als ze mij zouden vragen dan zou ik dat dus echtttt niet doen.

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Die discussie is hier al vaker gevoerd blup. Er zijn verschillende motieven en soms is het zelfs 'per ongeluk' gegaan, dus onbedoeld en kindje blijkt het leuk te vinden. Voor Giorgio van Daantje is het zelfs erg goed voor hem, een uitlaatklep...

Ik ben zelf niet zo van het tentoonspreiden van mijn kinderen in bladen, op billboards e.d. en ik plaats hier ook maar sporadisch een fotootje van mijn kinderen, als ik die foto gewoon erg mooi vind. Maar iedereen heeft hier andere ideeën over en wees eerlijk: als er alleen foto's van kleding in de Prénatal- of Hemagids stonden, vond jey het toch minder aantrekkelijk. Die leuke kindjes geven het een extra dimensie en wees blij dat er kindjes zijn die dat leuk vinden om te doen.

5. Sensea

Sensea Niet meer actief

ja, dat klopt wel juud. maar toch vind ik het idee niet fijn. ik zou mijn kinderen ook niet uitlenen voor zoiets net als jij dus. voelt gewoon niet goed. daarom was ik gewoon benieuwd waarom mensen dat wel doen. ik wist niet dat er al zo'n discussie geweest was en ik ben ook niet uit op een discussie. maar vroeg het me gewoon af omdat ik hetzelf niet begrijp wat het nut ervan is.

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik ben er eigenlijk per "toeval" ingerold... Doordat ik zelf ook al wat modellenwerk deed, ze wisten dat ik zwanger was en toen ze geboren was hebben ze gevraagd of ze in geschreven mocht worden...
    Met het idee: nou we kunnen het altijd proberen! Als ze het niks vind dan stoppen we....

Nu heeft ze een aantal opdrachten gehad en ze vind het zo leuk om te doen! Het geld wat we ermee verdienen is niet voor mezelf maar is allemaal voor de kleine, zo heeft ze ook een leuk zakcentje voor later...
    En wij hebben leuke foto's! Als het ergens voor is waar ik niet achter sta dan doet ze niet mee (ze is laatst b.v gevraagd voor the new kids nou sorry maar daar mag mijn kind niet aan meedoen met al dat gevloek etc )
    VInd ze het niet leuk dan stoppen we ermee... Maar tot nu toe vind ze het erg leuk!

7. Sensea

Sensea Niet meer actief

kleintje bedankt voor de uitleg. ik moet zeggen dat het wel fijn is om te horen dat je toch selectief bent. en de centjes voor de kleine bewaard. wat ik me afvroeg nog. heb je nu ook met de wet op kinderarbeid te maken? ik weet dat kindsterretjes bijv maar 10 keer per maand in het openbaar mogen verschijnen ofzo. hebben jullie ook met zulk soort regeltjes te maken? of contrakten? ik probeer me er een beeld bij te vormen.

8. Poppe

Poppe Bekend lid

3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb een vraag over de exclusiviteitseis van The Kids (op hun pagina met informatie over inschrijving staat dat je kind niet bij andere bureaus ingeschreven mag staan).

Weet iemand of ze daar inderdaad streng op zijn? Of staan jullie kinderen toch wel bij The Kids én bij een ander bureau ingeschreven? Zo ja, heb je het dan eerlijk gezegd, of zeg je gewoon niets en vragen zij er ook niet naar?

Mijn dochtertje staat al ingeschreven bij Moeder Anne, maar ik lees hier regelmatig dat kindjes opdrachten hebben via The Kids, dus ik zou haar daar ook wel willen inschrijven.

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

vele opdrachten doen wij zelfs gratis omdat wij het alleen doen voor het plezier en niet voor het geld. Het geld wat hij soms verdient gaat naar zijn spaarrekening of kopen we iets leuks voor hem.

Giorgio heeft momenteel model gestaan voor lief lifestyle, centrum jeugd en gezin, babyface, babydump, room seven, feetje, en zaterdag voor lodger en morgen misschien voor het magazine groter groeien

lang niet alles is betaald, maar wij doen het omdat ik en mijn zoontje autistisch zijn en Giorgio heel erg in zichzelf is gekeerd en de hele dag hoofdbonkt, huilt, slaat, etc, en op een shoot is hij helemaal een ander kind, hij is super vrolijk, lacht, en heeft de grootste lol, daar gaat het ons om, dat Giorgio een superdag heeft en daar geniet ik natuurlijk ook super van! ook vind hij autorijden geweldig, hij vind het super om rondgereden te worden, dus is de reistijd voor ons ook geen probleem

10. SeaShell

ik denk dat je een handtekening moet zetten dat hun het exclusief recht hebben, ben bang dat als ze erachter komen dat je bij moeder anne staat ingeschreven je een probleem hebt en daar direct uitgeschreven word..

vind het trouwens maar raar dat the kids niet wil dat je ergens anders staat ingeschreven, mijn zoontje staat bij verschillende bureaus ingeschreven waaronder ook moeder anne, en bijv typtop, snap niet dat the kids daar zo'n probleem van maakt

11. SeaShell

je mag maar een aantal keer per jaar een betaalde opdracht aannemen, anders mag het idd niet ivm kinderarbeid geloof ik..maar onbetaald mag je natuurlijk zovaak een shoot doen als dat je zelf wil.

12. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    iedereen moet gewoon zelf weten wat hij doet! En ik vind ook niet dat je een uitleg verschuldigd bent als je je kind wel ingeschreven staat. Wij zijn ook benaderd voor mijn zoontje maar ik zie het niet zo zitten. En daar heb ik mijn eigen reden voor. Als mensen dat wel willen moeten ze dat vooral lekker doen. Ik zou het ook niet leuk vinden als ik een tijdschrift opsla voor kinderen waar geen kinderen in staan!!??

13. Sensea

Sensea Niet meer actief

daantje@ bedankt voor de uitleg. wat apart zeg dat hij zo ontspannen is op zo'n dag. mijn dochter is ook autistisch maar die zou je absoluut niet blij maken met zo'n dag. autorijden wel toen ze klein was maar nu ook niet meer. knap hoor dat hij dat kan en goed voor zijn sova training ook.

14. SeaShell

ja vind het zelf ook raar, ikzelf ben vaak overprikkeld als ik zo'n dingen moet doen ( ikzelf ben dus ook autistisch),maar hij geniet er intens van en het is erg goed voor zijn sociale ontwikkeling, want normaal kan ik nergens met Giorgio naartoe gaan want dan krijst hij de boel bij elkaar bijv op visite, naar de stad, etc en is meteen overprikkeld, maar zodra hij op de set is en de camera staat op hem gericht wordt het een heel ander manneke en geniet zo intens!! en daar geniet ik dus ook intens van om hem zo gelukkig te zien

ik hoor zojuist van modellenbureau moeder anne dat Giorgio geboekt is voor morgen voor een modereportage van groter groeien ( van ouders van nu) en moet nu alles op het laatste moment organiseren, dus dat is wel minder, maar Giorgio vind het fantastisch, dus daar doe ik het voor...

ga nu maar even alles voorbereiden voor morgen ;)

hier een stoere foto van onze knul van een shoot een paar maandjes geleden

15. SeaShell

en hier een foto van zijn aller aller eerste shoot voor lief lifestyle toen hij 7 maandjes oud was ( 7 maanden geleden) en is voor de zomercollectie 2011 die in maart uitkomt in het magazine

16. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik vind vooral die eerste foto prachtig. hoe hij ook recht in die lens kijkt. ontzettend knap zeg.

17. SeaShell

Dankjewel blup :D

18. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Moooooooi!!:)

19. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

wow wat een stoere grote knul is hij al!! WOWOWOW!!

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    daantje je hebt een prachtmannetje hoor!

Deel Deze Pagina