fotomodel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Dankjewel dames, wordt er helemaal verlegen van :D

2. Skye

Skye Niet meer actief

Valt mij altijd op.......dat modelletjes altijd iets bijzonders hebben!! Ik vind mijn dochter ook prachtig en hoor het ook vaak om me heen (trots!!!!!), maar toch zou zij nooit uitgekozen worden als model.....ze is gewoon te normaal (niet voor mij hoor)! Die kindjes die model zijn, zijn af en toe op het eerste gezicht niet eens heel knap ofzo, maar die hebben gewoon iets speciaals, waardoor ze gelijk opvallen!! En ze het geschikte model maakt!!!

3. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat scheelt voor 'grote' modellen toch ook. Kijk maar naar Laura Stone die nu is uitgeroepen tot het model van dit jaar. Die is echt niet zo mooi maar echt iets aparts. En dat is hetzelfde voor de kleine modellen hier.

Mooi is niet genoeg! En zeker niet alle kindjes die je op een site van een bureau ziet zijn zelfs mooi ;)

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb een peuter-model :p

5. SeaShell

Wat een scheetje aszz! Staat hij ergens ingeschreven?

Wij hebben vandaag in Haarlem de shoot gehad voor ouders van nu ( dachten eerst voor groter groeien maar het modellenbureau had het verkeerd doorgegeven) het was een hele rit (2,5 uur heen en 2,5 uur terug wegens file) maar Giorgio heeft heerlijk genoten in de auto en continu gekletst en zijn oogjes uitgekeken.

Giorgio moest broekjes en beenwarmers aan, en hij vond het echt geweldig!!!! :D

De styliste en fotografe etc vonden hem zooo ontzettend sociaal en zo op zijn gemak, toen ik vertelde over zijn autisme konden ze er zich niks bij voorstellen zo ontzettend rustig hij was! Hij had continu lachbuien en vond andere kindjes die kwamen voor een shoot maar wat interessant! :D

Nu op naar zaterdag, dan staan we beide model voor lodger. Ik moet dan de lodger producten zogenaamd ophangen aan een waslijn en Giorgio moet dan met een lodger product in een wasmand zitten hihi

Er komt zelfs een visagiste voor mij en een styliste die me kleding aangeeft, spannend!!

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Aszz: wat een plaatje!

7. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Daantje..Hoe kunnen ze nu al zeggen dat hij autistisch is?

Aszz, wat een hunk!

8. SeaShell

Omdat een groep van kinderartsen,psychiaters,psychologen,orthopedagogen, speciale dagcentra's voor autisme , stichting vroeghulp MEE en ikzelf dat overduidelijk zien aan onder andere videomateriaal als in real life.Ook is autisme erfelijk en ikzelf heb het ook en mijn vader en schoonvader ook, dus was de diagnose niet moeilijk te stellen. Hij heeft alle kenmerken van autisme, nu nog uitzoeken welke vorm hij heeft, maar ze denken aan asperger, net als wat ik heb ( normaal tot hoognormale begaafdheid en geen verstandelijke beperking)

9. Sensea

Sensea Niet meer actief

daantje@

wat leuk dat hij weer zo genoten heeft. en wat spannend morgen vpooral voor jou denk ik.

en autisme is voor iemand met ervaring inderdaad niet moeilijk vast te stellen. daar hoef je niet eens arts voor te zijn.ik kan het meestal al op een schoolplein zien tegenwoordig. (mijn dochter heeft ook het klassieke asperger trouwens daantje.) echter maar een officiéle diagnose pas met 6 jaar gesteld worden dat klopt irisje.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Bedankt dames :) En nee hij staat nergens ingeschreven.
    Nooit echt in verdiept eigenlijk.
    Oh en tegenwoordig kan hij alleen maar gek doen als hij op de foto moet ;)

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Zeer herkenbaar, hier ook nu óf boos kijken óf ogen dichtknijpen ;)

12. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
  13. SeaShell

Wat ontzettend gaaf!! In welke monstermaten fotograferen ze? Zie meestal alleen grote kinderen in hun magazine/website

Wellicht in maatje 104? Zou echt gaaf zijn als je zoontje daar model voor mag staan!! Hoe ben je daar terecht gekomen?

Je hebt echt een prachtig ventje!

14. SeaShell

Dus jou dochtertje ook asperger! Ik herken kinderen/volwassenen met autisme ook van kilometers afstand, er lopen nogal wat mensen rond met autisme zonder diagnose, ken er in mijn omgeving genoeg die het zelf niet doorhebben! Maar de officiële diagnose kan hier bij de 4 jr. gesteld worden volgens de instanties waar wij lopen, al heeft hij nu al een indicatie waarop staat dat hij autisme heeft en daarom in het nieuwe jaar naar een speciaal KDC mag voor kindjes met een beperking ( een kdv of peuterspeelzaal hier willen Giorgio niet aannemen vanwege zijn autisme) en ik vind het goed dat hij nu al leert omgaan met andere kindjes, en leert daar allerlei vaardigheden aan waar hij nu moeite mee heeft en op achterloopt

Morgen word idd een spannende dag voor mij, ben al dagen zenuwachtig haha, ben wel heel benieuwd maar weet nu al dat ik vannacht geen oog dichtdoe haha

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja, bij ons is het meestal zo ;):

16. SeaShell

Wat schattig Aszz!! Echt een deugenietje of niet :D

Hier net de babyface brochure zomer 2011 binnengekregen met Giorgio erin, echt supergaaf om je kleintje zo te zien!

Zal vanavond of morgen een fototje posten, zijn nu onderweg naar Amsterdam voor de lodger Fotoshoot :D

17. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

wat een knappe baby's/kindjes allemaal zeg!:D

Hier een foto van onze oudste dochter:D

18. SeaShell

Op de terugweg van de lodger shoot :D de shoot ging super!!
    Ik werd helemaal gestyld door een styliste en kreeg mooie kleren aan en de make up was ook super! Giorgio en ik moesten samen de was ophangen en de foto's waren binnen 3 minuten klaar! Heb ook nog foto's alleen moeten maken voor de nieuwe brochure en mocht nog een setting doen samen met Giorgio die eigelijk voor morgen gepland stond,alleen was er toen we op de set stonden te weinig daglicht. Ze hadden zelden zulke goede modellen gezien whahahaha, de baas baalde dus dat de laatste setting niet was gelukt want ze vonden me leuker als het model van morgen :s we komen dus minimaal 2 keer in de nieuwe brochure van lodger en worden zeker vaker gevraagd :D ( stiekem toch wel een beetje trots!, maar ben ook wel overprikkeld door alles)

19. SeaShell

eventjes de foto uit de babyface brochure zomer 2011 spammen :D

20. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Wat een mooie kindjes heb ik hier allemaal gezien zeg!
    't Lijkt me echt leuk om als mama je kindje in een magazine of advertentie te zien.
    Mijn tweede dochter vindt het fantastisch om op de foto te gaan en ik krijg regelmatig complimentjes over haar uiterlijk:

Deel Deze Pagina