geen scouts gezien....misschien is me kindje dan wel zo lelijk? hahahaa Maar lijkt me wel leuk of ergens aan mee te doen. Me dochter houd ook echt van foto's schieten. En zou het niet erg vinden haar spaarrekening op te hogen voor later want het gaat steeds "duurder kosten". Hmmm ze draagt nog maatje 80......
Sem als fotomodel voor de Prenatal. Ik vond het wel leuk voor 1 keertje en ze hebben ook gevraagd of ik Sem wilde inschrijven, maar dat leek me teveel gedoe dus niet gedaan. Sem vond het wel leuk om te doen.
Echt nooit zelf geld betalen! Ik heb op mijn 17e een aanbod gehad van een modellenbureau of ik me wilde laten inschrijven. Ik hoefde daar niks voor te betalen. Zij wilden de eerste foto's maken voor mijn portfolio, ook op hun kosten. Maar goed, niks mee gedaan uiteindelijk want ik durfde niet Knap ventje heb je Laika! Hij heeft idd iets bijzonders wat de meeste kindjes niet hebben. Misschien gewoon zijn uitstraling of die mooie donkere haartjes of beide?
ik hoor net van mijn moeder dat ik als 2jarige ook model ben geweest bij Moeder Anne. Ik ken het bedrijf niet maar heb het hier wel keer langs horen komen in het topic. Haha wat leuk, ik en model Toen kregen we er 60 gulden per uur voor zegt mijn ma
Als we dan toch spammen, hier mijn dochtertje! Voor mij het knapste kind ter wereld , maar goed..ik hoef niet zo nodig een fotomodelletje Ze is gek op foto's hoor, ze gaat er echt voor zitten! Maar echt inschrijven bij zo'n bureau? Nee, denk niet dat ik dat zou doen.
Nee maar óók je kindje moet er voor geschikt zijn, moeten nét wat anders dan andere kindjes hebben... vind je (bijv) Cathie dat jek indje dat heeft? Laika wat een prachtig mannetje... kijk dát vind ik nou ook echt zo'n kind met wat speciaals!
Ik ook! Da's de enige met echt iets speciaals wat hem geschikt zou maken als fotomodel. Ben ook wel benieuwd naar meer foto's van hem, of het op die foto's nog steeds zo is. Sem van van Laika komt ook aardig in de buurt trouwens De rest van de kindjes zijn leuk hoor, maar heb zelf nog geen fotomodel gezien. Ik snap ook dat je je eigen kind prachtig vindt, maar bij de meeste denk ik: 'meen je nou serieus dat je je kindje wil laten inschrijven?'.. (sorry) Wat ik ook eerder zei, ik vind mijn eigen kind natuurlijk ook mooi maar zie echt wel dat ze totaal niet geschikt is als model. Dat 'speciale' en hele fotogenieke heeft ze gewoon niet. Voor mij natuurlijk wel (begrijp me niet verkeerd!), maar professioneel echt niet. Vind het wel grappig dat veel mama's dus denken dat hun kind wel geschikt zou kunnen zijn. Maar ach, wie ben ik. Dus lekker doen wat je denkt wat goed/leuk is.
eerlijk wat denken jullie van mijn meisje? Ik vind haar lief hahaha, en op de foto ziet ze er vaak neit zo leuk uit als in het echt.....krijg dat niet zo goed voor elkaar als een fotograaf zou kunnen.
Ik zit nog es te kijken maar ik vind Linc van Irisje ook wel een modelletje Die krullen!! Ik ben jaloers!
Zoals ik al zei: ik hoef ook geen speciaal fotomodelletje Ik zou m'n dochter sowieso nooit inschrijven bij een bureau. Ik vind haar knap en mooi en speciaal genoeg en daar gaat het om. Wilde gewoon ff met haar showen, omdat ik al trots genoeg ben op haar p.s.: dat knulletje van pagina 1 met die blonde krullen...zeker een heel knap modelletje! Wat een prachtige lokken heeft dat manneke!
Het gaat er idd om dat je je eigen kind te mooiste vindt Zou toch erg zijn: 'ik heb liever die, die vind ik knapper..' Antares, je dochtertje ziet er idd lief uit! Maar ik zie geen model, 'gewoon' een leuk meisje.
Ik zie prachtige kindjes voorbij komen, absoluut, en als publieksfotograaf zou ik er zéker heel mooie foto's van kunnen maken, maar echt 'modelmateriaal' heb ik nog niet echt gezien, voor zover ik daar kijk op heb dan.. Dat is ook echt zeldzaam, laten we eerlijk zijn... Idd, het jongetje met de krullen, maar voor de rest... Stuk voor stuk heerlijke, prachtige kinderen, begrijp me niet verkeerd, maar geen modelletjes.. En nee, ondanks dat ik m'n eigen kotertjes natuurlijk schitterend vind en ze vaak fotografeer, zie ik van hun ook wel dat ze géén model moeten willen worden, haha! Ik zie dus inderdaad ook kinderen waarvan ik denk 'hee, die vind ik knapper dan m'n eigen kinderen'. Maar geen haar op m'n hoofd die mijn twee schoonheden zou willen inruilen hoor! Maar goed, ik vind ook weer 'n verschil zitten in 'mooi' en 'knap'.
hihi, nou dan is het toch goed...ik vind ze er ook lief!! uit zien... Ach modellenwerk...wat leverd het je op....behalve een klein zakcentje.
Nou mijn nichtje kan er goed van leven hoor, ze is inmiddels 20 jaar en het is gewoon (fulltime) werk geworden.
Ik wou net zeggen, een prof. fotomodel verdient bakken met geld! Echter denk ik dat je daar bij die kleintjes al helemaal niet aan moet denken! De enige reden dat ik dit ooit met mijn kindej zou doen is dat het een erg leuk aandenken voor later is met bijpassende leuke foto's!
Ik zie hier ook een boel lieve en leuke kindjes langskomen, maar alleen dat eerste jongetje vind ik ook iets bijzonders hebben Je vindt je eigen kind al snel het knapste, en idd: bureaus die jou laten betalen om in te kunnen schrijven, (ook al heb je daar dan een fotoshoot voor), die maken misbruik van dat gegeven... Als ik foto's van Thirza terugzie van toen ze net geboren was.... ik vond haar toen zooooooooooooooo mooi! En als ik ze nu zie, denk ik: poeh, ze had wel behoorlijke papwangen zeg! Op straat zie ik met behoorlijke regelmaat kids die ik knapper vindt dan Thirza. Ik zou haar nooit in willen ruilen, want ze is voor mij het mooiste wezentje op aarde, maar ik ben wel zo'n realistische moeder die weet dat haar kind geen fotomodel is, (ook al heeft Thirza wel degelijk iets bijzonders, met haar rode krullenbos... OK, vooruit, ff spammen dan
hihi is maar goed dat ze bij de schepping de mama's oogkleppen hebben gegeven en je je kind super mooi vind. Zou wat zijn als we allemaal dachten: Stop maar terug hoor Heerlijk die hormonen die we hebben gehad. En ik ben blij dat ik denk wat een mooi kind heb ik en niet altijd denk goh was mijn kind maar mooier en leuker dan die en die. Ik denk dat ik dan geen leven meer heb.
Nou, idd. En je kind ook niet, want elk mens heeft een setje anderen nodig die hem/haar helemaal geweldig vinden, om op te groeien tot een stabiel mens met zelfvertrouwen
Dat vind ik eigenlijk onzin... ook al hou je als moeder natuurlijk het allermeest van je eigen kind en vind je je kind geweldig zie je zelf echt wel of je een mooi/fotogeniek kind hebt of niet..