fotomodel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Daantje: wat een leuke foto's!!! Daar mag je zeker trots op zijn hoor :D

Ik heb net bericht gekregen dat ik misschien mee mag lopen op de modeshow van de 9mnd beurs in de rai :D Zo leuk.........
    Wel spannend want het is al heeeeeel erg lang geleden dat ik dat gedaan heb :)

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oo daantje wat een super fotos van je knullejte
    die met die tuinbroek geweldig! mocht je de setjes ook houden?

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

#1244 SeaShell, 4 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jan 2011
    @sloppy: wat leuk zeg een modeshow lopen! Lijkt me erg gaaf!! Ben benieuwd of je mee gaat doen!

@bo: wat een knap kereltje zeg!! :) wij mochten de setjes niet houden omdat het de nieuwe collectie van 2011 is en de foto's al in september geschoten zijn en de collectie zo dus eerder uit kon lekken, ook hebben ze van elk item maar 1 paar, de zogenaamde "sample", ze hadden dus bijv maar 1 tuinbroekje. Als ze het uiteindelijk een mooie sample vinden dan laat de ontwerpster van room Seven er meerdere van maken in het buitenland voor de verkoop

Ik heb zelf nog geen foto's of de brochure gekregen van room Seven ivm het eerder uitlekken van de foto's. Deze foto's had ik toevallig gevonden via Facebook en de Amerikaanse room Seven site omdat ik wist dat afgelopen maandag de collectie geshowd ging worden

als het goed is krijg ik binnen 2 weken de brochure waarin hij 3 keer staat ( kunnen andere foto's zijn als deze) en alle foto's op cd en een kledingset van room seven :)

over 2 weken is er een grote beurs in de RAI waarin alle bekende kledingmerken zijn/haar collectie voor de lente/zomer 2011 showen, en daarna krijgen we als het goed is de brochure van feetje waar Giorgio ook te zien is

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb net een mail gekregen en ik ben uitgenodigd voor de castingdag voor de modeshow :D
    Dan krijg ik ook te horen of ik mee mag lopen.

6. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hey meiden

Wat een beauty`s komen er voorbij zeg!!
    kom ook effe mijn meisjes laten zien.. Maar ik vraag me af moeten ze echt op een bepaalde manier gaan staan enzo want dan is het echt niets voor mijn meisjes die zijn zo lekker eigenwijs..

Bekijk bijlage 118861

7. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
  8. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
  9. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Uppp

10. SeaShell

wauw wat een knapperds en wat lijken ze veel op elkaar zeg!

vaak moeten ze bij een kledingshoot wel op een bepaalde ( maar wel leuke en vooral niet dwingende manier) manier iets doen, bijv op een stoeltje gaan zitten en lachen, en als dit niet lukt is het ook niet erg en word er niet moeilijk over gedaan en totaal niet gepushed, alleen dan is de shoot niet gelukt en word er vaak een ander kindje ingezet die dit wel doet. de fotografen en stylisten en bedenkers van het merk hebben eenmaal een beeld in hun hoofd hoe het ''plaatje'' eruit moet zien en wijken daar soms moeilijk vanaf.

giorgio moest bijv tegen de trap aan gaan staan en naar de zijkant kijken ( foto met overalletje) en op de andere foto zit hij lachend op een stoeltje, en op de andere foto moest hij ook daadwerkelijk aan de stoel gaan staan.. alle 3 de foto's waren binnen een uurtje geschoten. ( en nog 50 andere ofzo)

bij de lodger fotoshoot moest giorgio bijv in een wasmand gaan zitten en moest ik de was ophangen.

soms worden er ook wel spontane foto's gemaakt maar meestal heeft de bedenker van het merk al een bepaald plaatje in haar/zijn hoofd hoe de foto eruit moet komen te zien, maar ook gebeuren er wel spontane dingen die vastgelegd worden op foto waardoor er toch nog verassend mooie plaatjes uitkomen.

11. SeaShell

12. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    #1252 mikos, 5 jan 2011
    Laatst bewerkt: 5 jan 2011
    mijn zoontje heeft wel iets weg van giorgio haha, ook die tandjes met zon spleetje ertussen wat zorgt voor een geweldig lachje.

Leuke fotos staan ertussen had vanochtend niks te doen even heel het topic zowat doorgebladerd :p

13. SeaShell

Ben benieuwd naar de foto's van je zoontje Mikos :D

14. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Denk je dat ze een kans zouden kunnen maken??

15. SeaShell

Dat weet je nooit futuremama. Giorgio is bijv best een standaard modelletje (blond haar, blauwe ogen) en toch word hij veel gevraagd. Er komt zoveel meer bij kijken, bijv vinden ze het zelf echt leuk en zijn ze fotogeniek. Uiterlijk wil niet altijd wat zeggen. Giorgio vind ik als moeder zijnde natuurlijk prachtig, maar zie bijv ook wel als ik objectief kijk dat hij heus niet eruit springt qua uiterlijk en er genoeg kindjes zijn die misschien mooier zijn, dat zie je ook bij modellen zoals tyra banks etc. Zijn ook niet altijd even mooi maar fotograferen bijv wel prachtig

Ik zou zeggen mail een paar modellenbureaus :)

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Bij deze een recente foto van mijn zoontje

17. SeaShell

Wat een poepie!!! Hoe die kijkt hihi, prachtig!

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    en nog 1 ;)

19. SeaShell

Te schattig :D toevallig ook bij Kim Kivits geweest? Het kleedje en de eendjes komen me bekend voor :D

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Klopt helemaal, voor 2 weken terug aldaar geweest voor een shoot :D

Deel Deze Pagina