hey meiden, wat een mooie kindjes allemaal. Voor mij zijn ze allemaal topmodel! Ik zit ook wel eens te denken om mijn zoontje in te schrijven, maar ben bang dat het niets wordt. Hij draagt een redressiehelm ivm afplatting, dus hij heeft geen mooi rond bolleke en zn oortjes staan niet gelijk. Maarja, voor mij is ie wel perfect hoor!!
Thnks! Jouw ventjes worden later ook hartenbrekertjes denk ik zo...Mooi hoor! Leuke namen hebben ze trouwens!
Mijn zoontje heeft ook heel lang een redressiehelmpje gehad en scheefstand van de oren (nog steeds) en toch doet jij modellenwerk en ook toen hij zijn helmpje nog droeg, dus het kan best je hebt trouwens een prachtig ventje, inschrijven zou ik zeggen
ik heb vandaag een foto gemaild naar the kids ben benieuwd, maar denk niet dat k wat hoor. k vind hem knap maar ja ben zn moeder he
het is zeker een mooi ventje! the kids kan ooit weken duren voordat je er wat van hoort.. je moet alleen dichtbij A'dam wonen anders nemen ze je vrijwel nooit aan.. ook mag je van hun niet bij een ander modellenbureau ingeschreven staan, vandaar dat ik Giorgio daar ook niet wou laten inschrijven
vandaag van iemand gehoord dat zei de nieuwe brochure van de wintercollectie 2011 van Feetje binnenhad met Giorgio erin, ben zo benieuwd.. ze gaat het voor me opsturen
ooo wat grappig dat jouw zoontje ook bij de Spring 2011 collectie van Roomseven zit. je hebt een mooi kindje!
Wat grappig op de Facebook van room Seven hadden ze dan ook de foto van je zoontje en mijn zoontje geplaatst, tis echt een heel heel mooi ventje jou zoontje zeg!! Echt een heel guitig koppie heeft ie Alleen onze zoontjes zie ik als enige staan voor de jongenscollectie, meer jongens zie ik niet staan.. Als het goed is krijgen we volgende week de foto's en de brochure etc heb ik vernomen
jaaa, ik had het al gezien want ik google elke dag: Room seven Spring 2011 hahaha ben echt zoooo benieuwd ! volgende week ja? ik kan niet wachten! lijkt me wel leuk om met iemand te praten die hetzelfde heeft.
hey meid zit momenteel op mijn iphone te tikken, maar voeg je zometeen toe.. zit alleen vanavond niet meer achter msn. heeft je zoontje al veel opdrachten gedaan? en hoe oud is hij?
ik wou ook even een foto van mijn zoontje plaasten helaas wonen wij ver van amsterdam af anders had ik hem ook eens ingeschreven
Mooi ventje! Wij wonen ook 130 km van Amsterdam af, je kan hem dus best in laten schrijven bij een modellenbureau in Amsterdam, ze kijken toch niet echt naar afstand. Wel is het zo dat de opdrachten vaak in Amsterdam en omgeving plaatsvinden, al hebben we ook shoots hier in Noord Brabant gehad.
Iris wat een prachtige kindjes Hier: Ben vanmiddag gebeld of we interesse hebben om Esmay mee te laten doen aan GTST :O Wow ik was even in shock! haha zoiets had ik nooit verwacht... Maar ja dat lijkt me ontzettend gaaf! Alleen is het volgende week donderdag en dan moet ik werken maar ik ga mijn best doen om te ruilen met iemand want het lijkt me ontzettend gaaf!