fotomodel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    k heb net een telefoontje gehad van het bedrijf voor de 9mnd Modeshow.

Ze hadden 20 meiden uitgenodigd en uiteindelijk maar 4! Modellen nodig..........dit wist ik ook niet en de kans was dus ook heel klein dat je mee mocht lopen.
    Nu waren ze wel erg van me onder de indruk en vonden ze me erg goed..........maar ik paste net niet in de samen stelling.
    We sla ik nu als 2de op de reserve lijst en dat vind ik al best een hele eer
    Ik had graag bij de eerste 4 willen zitten maar bij de eerst 6 van de 20 vind ik niet slecht en ben ik best heel trots op!
    Nu maar stiekem hopen dat er 2uit vallen.............hihi maar daar ga ik echt niet vanuit.
    Ik word in de week van 7feb gebeld of ik bij de repetitie aan wezig moet zijn ja/nee.

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Gaaf zeg kleintje! Moest ze dan Lana zijn in gtst? Ben benieuwd of ze mee kan doen :D

@sloppy; idd een hele eer dat je toch 6e bent geworden, mag je trots op zijn! Wie weet vallen er wel 2 uit en mag je alsnog meedoen :D

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ahhh Balen Sloppy :( Maar dan "hopen" dat er uiteindelijk zieken zijn en jij mee mag lopen ( hoezo gemene gedachte :p )

Gtst: Helaas het gaat niet door!! Ik heb wel vrij kunnen regelen en ze wilde haar ook alleen nu is de planning verschoven bij de opnames en is het op een dag dat ik echt niet kan!! GRRROOMMMM!!! Helemaal voor niks mijn best gedaan om te ruilen.... en wat baal ik zeg had me zo gaaf geleken! Maar ja er zouden nog meer dagen komen (tja dan moet ik net maar kunnen! )

Maar vandaag werd ik gebeld voor iets anders, Esmay staat optie voor iets, ik hoop dat het door gaat maar de opdrachtgever moet nog een keuze maken dus dat is even afwachten!
    Ook meteen door gekregen dat de foto's van Rolf pas in Maart uit komen (BALEN!!) en ik ze dan ook pas krijg :(

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Kleintje: He balen zeg!!! Nu maar duimen dat die andere opdracht doorgaat!

5. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Ik ben echt HELEMAAL verliefd op deze foto's!
    hij zit nu bijna/ongeveer in maat 62.. zal ik me ergens aanmelden?
    ik vind hem zo knap! Vooral nu hij ook kan lachen enzo ;)
    Maarja, ik ben natuurlijk zijn moeder, en bevooroordeeld hihi

6. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    en deze ;) (gemaakt met mijn iphone haha)

7. SeaShell

@ Klijntjuh; prachtig ventje, ik zou zeggen schrijf hem in als het jou (en je zoontje) leuk lijkt :D

8. SeaShell

9. SeaShell

vandaag was de kleine fabriek in de RAI in Amsterdam waar alle kindermode werd geshowt (wintercollectie 2011) en daar lagen ook de brochures van room seven spring 2011 en heeft iemand me alvast 1 foto van de brochure gestuurd waar Giorgio instaat..

ook is hij gespot in het modevakblad '' Bengels'' met een foto van de feetje winter 2011 collectie :D

Dinsdag krijg ik de folders thuisgestuurd.. ben benieuwd

10. SeaShell

vandaag het kindermodevakblad BENGELS binnengekregen, daar staat Giorgio nu 2 keer in.. 1 keer met de feetje wintercollectie 2011, en met LIEF lifestyle zomercollectie 2011

11. SeaShell

en hier de foto van lief! lifestyle waarmee hij in de bengels staat

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    wow echt leuk daantje!

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Superleuk Daantje! Wat zal jij trots zijn! :)

14. Zonnetje79

Zonnetje79 Actief lid

4 nov 2008
    136
    0
    0
    Eindhoven
    Hey Daantje,

Het gaat wel supergoed met Giorgio!! Hij is al bijna een BN'er, haha! Echt leuk om te zien hoe mooi de foto's zijn geworden.Daar mag je trots op zijn!
    Las op hyves dat jij afgelopen zaterdag bij Kim bent geweest voor een shoot? Wij zijn zaterdag ook geweest. Het was heel leuk alleen had ons mannetje er niet zoveel zin in. Hij vond alles interessant behalve stil staan voor Kim, hahaha. Ben benieuwd naar het eindresultaat, maar dat duurt nog even....

15. SeaShell

Dankjewel meiden :D ben idd heel erg trots!

@zonnetje: we zijn zaterdag idd bij Kim geweest! Wat toevallig dat jullie ook zijn geweest haha :)
    Ben benieuwd naar de foto's van Giorgio en jou mannetje :D Kim is echt top, ze is zo lief voor de kindjes en maakt zulke prachtige foto's :D

16. Zonnetje79

Zonnetje79 Actief lid

4 nov 2008
    136
    0
    0
    Eindhoven
    #1316 Zonnetje79, 18 jan 2011
    Laatst bewerkt: 18 jan 2011
    Inderdaad heel toevallig! Kim is inderdaad top en ze is zo geduldig en rustig met de kindjes. Heel erg op ons gemak voelde we ons bij haar. Dante vond alles spannend en was druk bezig met alles om hem heen.
    Ik dacht eigenlijk dat we niet zoveel mooie foto's zouden hebben hierdoor maar Kim verzekerde me dat ondanks dat Dante niet zo'n zin had het resultaat van de shoot goed is...heb al een foto van haar gekregen....en ben natuurlijk super trots en nu nog benieuwder naar de rest :D

Is het geen knap boefje???

17. SeaShell

Hele mooie foto zonnetje! :D echt een mooi ventje! En kan me voorstellen dat je nu nog nieuwsgieriger bent hihi :D

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Leuk :)
    Wij gaan in Februari naar Kim...

19. SeaShell

20. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Daantje, staat jouw zoontje toevallig ook in de nieuwe Ouders van nu? Met een reportage over broekjes. Het mannetje lijkt anders wel behoorlijk op jouw zoontje.

Deel Deze Pagina