Was ik al bang voor dat dat ook niet mocht, ik zal straks even aan mijn vriendin vragen welke maat haar dochter heeft! ( mooie meid, met mooi bruin lang haar en een snoetje wat zo in een magazine kan! ) U hoort!
Ja ik vindt het een beetje gek dat het niet mag... jij doet het trouwens sporadisch! Mag ik het ook niet doen, aangezien ik helemaal geen band heb met het bedrijf??
mwoah..sporadisch, ik ben altijd modellen aan het scouten hoor, ook op straat, maar de juiste types vinden is echt heel moeilijk, als je ons merk kent dan snap je wat ik bedoel. Babies is makkelijker, maar kunnen maar 1 keer op een shoot komen...die groeien als kool.
Hier ons binkie wij staan wel ingeschreven maar nog niet veel gehoord hij is ook net uit de goede maten zit nu in 86/92 maar onze nummer 1! Wel met wallen want heeft net buisjes gehad en is erg moe en angstig maar wow zijn ogen ik smelt ervoor Erg lastig soms
Bekijk bijlage 129574 Hier nog een foto van mijn mooie mannetje... Ikzelf als mama ben helemaal verliefd!
Me dochter staat nergens ingeschreven. Ik denk ook niet dat het gaat gebeuren, maar ze krijgt wel veel complimentjes over haar mooie blauwe ogen en haar haar Hier mijn persoonlijke fotomodelletje: Bekijk bijlage 129670 Ze vindt het erg leuk om gefotografeerd te worden
Ik zie echt hele leuke kinderen voorbij komen hoor!!!! Wij hollanders kunnen er wat van! die foto van Kimm met die hanekam guh-wel-dig!!!!!