wat een leuke berichten hier over het opzetten van een eigen modellenbureau ben benieuwd wat eruit voortkomt! Giorgio is gespot in de lief winkel hihi, wist nogineens dat hij in de lief winkel zou komen staan ben benieuwd of hij ook in het nieuwe lief magazine staat dat aankomende maand uitkomt
Dankje je weet idd nooit vantevoren of de foto's worden gebruikt voor posters/website/mailing/magazine. Dat is altijd maar afwachten. Als je voor een Modellenbureau gevraagd word bijv voor een shoot voor Lief! dan heb je de shoot en hoor je verder niks meer van het modellenbureau wat betreft waarin hij/zij komt te staan. Je moet dan zelf contact leggen met de opdrachtgever (in dit geval lief!) om de foto's te bemachtigen andere vang je bot. Je moet ook zelf goed de bladen in de gaten houden want een modellenbureau gaat niet bijhouden/geeft niet door waar je kindje overal in komt te staan/hangen, dat is onbegonnen werk. Dus toevallig kwam iemand de poster tegen in de winkel anders had ik het niet geweten, en toevallig zag ik hem 2x op de website staan dus nu maar kijken of hij in het lief magazine staat dat aankomende maand uitkomt
Oh vreemd ik krijg wel gewoon de foto's van het modellenbureau van de shoot voor Rolf... Die kunnen elk moment binnen komen (zouden ergens in maart uit komen )
dat was via typtop toch? ik denk dat je gewoon geluk hebt gehad dat Rolf in dit geval materiaal doorstuurt naar het modellenbureau. Moeder anne doet er volgens mij niet aan. ( bij alle shoots die wij tot nu toe hebben gehad iig niet) Lief! zou dan elke keer als ze Giorgio's foto's gebruiken voor de website/mailing/poster/magazine aan Moeder Anne door moeten geven waar Giorgio in komt te staan en dat doen de meeste opdrachtgevers ook niet en dus hoor je ook niks van het modellenbureau omdat zei dan van niets weten als de opdrachtgever hun niks doorgeeft. Kwam er ook ineens achter dat hij in de ouders van nu stond op de cover en in het magazine zelf, als ik zelf niet had opgelet of mensen die ik ken me er niet op wijzen had ik het nooit geweten meestal staat er dit ook bij modellenbureau's op de site ( dit komt van moeder anne) Hoor ik nog iets na een shoot? Als alles goed is gegaan niet. Hierbij geldt geen nieuws is goed nieuws. Wij vinden het natuurlijk altijd heel leuk als je ons belt om te vertellen hoe het is gegaan. - Kan ik aan materiaal komen? Wij krijgen niet al het materiaal doorgestuurd of gemaild. Alles wat wij ontvangen, sturen wij direct door. Helaas kunnen wij dit dus nooit garanderen.
ben net uit het ziekenhuis met mn jongste Reece, die was het weekend opgenomen met een luchtweginfectie. moet er even van bijkomen hoor en dan ga ik weer verder met de plannen *modellenburo*
Nou hier dan eindelijk maar eens een fotootje naar thekids gestuurd voor onze 2 binken. Ben benieuwd of het wat wordt. Want zoals elke mama vind ik mijn eigen mama geweldig maar ik ben bevooroordeeld... de oudste:
Daantje22, wat een coole foto van je zoontje voor LIEF! Lijkt me echt wel stoer als je hem gewoon ergens in de stad tegenkomt op een foto. Iris, jeetje, heftig, hopelijk gaat alles goed met hem nu weer? Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Zelf dus trouwens niet zwanger?
Ik kreeg net een mailtje dat de foto van de cover van het ziekenhuis-tijdschrift ook op een boekje over bevallen komt! Ons 'model' was pas 4 dagen oud!
Weer mooie kindjes voorbij zien komen @Iris: hopelijk is Reece weer opgeknapt Hier vandaag gebeld dat Giorgio in optie staat voor as woensdag voor een shoot voor Bart Smit. Is ook nog eens lekker in de buurt ook ben benieuwd.. Ook staat hij nu weer online in de nieuwe zomercollectie folder van lief!
Jaaah... Reece doet het weer, gelukkig!!! ik zag Giorgio ook staan bij Kiddoos en ik moet zeggen....ik kom nu wel heeel erg veel dezelfde kindjes overal tegen. Ik moet echt een buro gaan beginnen... Klijntje ik ga nog reageren op je pb hoor! en mijn vriend heet Andy
mijn "modelletjes" oo wat grappig wat ik lees een eigen bureau opzetten te leuk gewoon! mogen deze ook in je bestand worden opgenomen haha oo die gorgio die is echt een bekend moddeltje aan het worden hij komt nu overal voorbij wat zal jij trots zijn als mama als je hem zo ergens in ziet staan! Bekijk bijlage 134913
ik ben vandaag voor de zoveelste keer aangesproken door (blijkbaar)een scout..Lopen die mensen de hele dag rond op zoek naar mogelijke modelkids ofzo? Iedere keer als mijn zoontje gevraagd wordt, twijfel ik zo..wel,niet...en waarom dan wel/niet? Het praktische weerhoudt mij als eerst..overdag heb ik geen auto en om nou lange afstanden met het OV te moeten doen met mijn kereltje van 10mnd..hmmmm...denk dak het nog maar bij een "nee dank u"" laat......
laat hem eens zien dan.. grappig.. meestal scouten ze geen baby's, tenzij ze direct nodig zijn voor een shoot.