mooie kindjes hoor! dit is mijn modelletje, weet niet of ik al foto geplaatst heb. Zijn haar begint nu dik te worden, dus dat staat nog mooier. Hij staat zins kort bij een buro ingeschreven, kijk wel wat het wordt en anders vind ik het al een compliment dat hij is opgenomen. Ik heb erg getwijfeld, maar ben overtuigd dat ik niet verplicht ben een opdracht aan te nemen als hij is uitgezocht.
Mijn knulletje is nu ruim 3 maanden, precies 62 cm, en belangrijkste van alles, vind het nu leuk om de deur uit te zijn! en kan indrukken beter hebben! Dus wie weet gaan we toch eens wat doen met zijn lieve lachje! lijkt me waanzinnig iniedergeval!
Die van ons heeft nu zijn inmiddels zijn 1e fotoshoot gehad voor Oxxy (slofjes) maar gelukkig zijn het grotendeels foto's waar hij helemaal op staat. Bekijk bijlage 135557
MrsNuke wat word hij alweer groot!! Maar ja Seyhan word ook alweer 10 weken jeetje! Mooi mannetje hoor!! Dvs wat een prachtige ogen heeft hij!
Maar ik heb niet zo'n mooie foto als jij. Jouw man maakt echt prachtige foto's ook toen van je buik wauw!
niet leuk he wat een prachtig mannetje!!!! mooi haar ook! jay begint nu een beetje haar tekrijgen hij is blond heeft hij van zijn mama heel veel mensen zeggen altijd ahh wat leuk om eens een kale baby teziendus dan zeg ik altijd hij heeft wel haar hoor hij is alleen blond en wat ligt hij schattig ik heb van jay ook zo'n foto.. hier is hij
Dank je wel Ja bij ons is het net andersom het eerste wat iedereen zegt is: Wat een haar!! Maar bij blonde kindjes idd zie je de haartjes pas een stuk later.
Aaaaaaah wat is hij mooi en zo lief heh als ze zo liggen hihi. Las dat jullie aan het einde van het jaar evt voor een 2e willen gaan?
Nikki dank je wel Jaaaaaaa ik was vandaag de dvd van na de bevalling aan het kijken goooooooh toen zo'n popje