Jammer cybi dat de shoot niet doorgaat maar snap het goed! Toen giorgio een redressiehelmpje droeg deed hij ook geen opdrachten omdat hij zijn helm maar 1 uur per dag af mocht. Hopelijk krijgt ze snel weer een leuke opdracht! Leuk Iris dat meisje ken ik die met Linc op de foto staat, Zoë heet ze
De shoot van ons zoontje staat al op de site! Nu de folders etc. nog!! Kijk op Home - Welkom bij Oxxy - leren babyslofjes en eerste loopschoentjes - Oxxy
Wat een prachtig meisje!!! Zie ons meisje daar wel een beetje in als ze groter is! Echt een liefie joh!
wt lief van je ! ze zijn ook erbij nog altijg heel lief en vrolijk ze worden wakker met een smile van oor tot oor maar zon compilment is altijd leuk
Giorgio staat nu in het lief! lifestyle magazine met deze foto; en over 2 weken (week 16) komt hij in de bart smit folder te staan
Daantje: leuk Mamachantal (geloof ik ? ) Ahhh wat een schatje Gister hebben we weer een fotoshoot gehad met Esmay met een fotograaf die ik via via ken (kost ons gelukkig ook niks ) Even wat resultaten (zijn nog maar kleine formaten de grotere krijg ik nog ) Alleen mijn zus en moeder waren ook mee maar dat doe ik de volgende keer niet merkte toch wel dat ze daardoor meer afgeleid was!