Wat een lieve schatjes komen er voorbij Ik heb eindelijk wat foto's van Rolf binnen (het zijn er maar 3 maar beter dan niks ) Esmay vooraan met het rose shirtje
Wat een ontzettend leuke foto's zeg. Lijkt mij ook ontzettend leuk om mijn zoontje in te schrijven voor een casting bureau maar ja we wonen veel te ver weg van Amsterdam. Dan maar een foto hier plaatsen
Bekijk bijlage 143177 Onze vrolijke dame! Let niet op het haar... We kunnen er op het moment nog niet veel mee! Moet nog ff wat langer groeien en dan doet de zwaartekracht hopelijk zijn werk wel!!! Hihi...
Hey meiden, Wat een knappe kinders komen er voorbij zeg!! Ik heb deze foto op hyves gezet en daat 20 reacties opgekregen.. Ben er zo trots op: Bekijk bijlage 144086
Ach gosh wat een schatten weer En futuremama (toch? ) wat een prachtige meid Op het KDV haden ze het ROLF boek binnen gekegen Esmay staat er 4 x in waarvan 1 x een close up, en 1 x met de leidster alleen, het waren vreemd genoeg wel andere foto's dan die ik had gekregen (wel zelfde soort foto's ) en ik vond die in het boek eigenlijk leuker!
Ja ben wel een beetje trots Al zijn de foto's al vrij oud nu en de foto's niet heel groot maar het is wel erg leuk om ze dr in te zien staan
@ons Wonder, WAT een knappert zeg!!! Wauw! @futuremama, jullie meisje lijkt wel wat op ons dochtertje. Leeftijd is ook ongeveer hetzelfde.
Dank je wel Ja hij was echt pas 14 weken nu 15 weken. Maar hij weet zich ook wel te verkopen haha. Afgelopen zaterdag was hij behoorlijk aan het flirten met 2 personeelsleden
@onswondertje: wat een ontzettend mooi kindje zeg!!!! prachtige kijkers en die haartjes!!!!!! waauuwwwwwwww
welke bureaus zijn naast dekids nog meer betrouwbaar? we wonen nl niet in de buurt van Amsterdam. ben alleen al benieuwd of ze Emma in zouden willen schrijven.