wat een prachtkids zeg hier! wij wonen helaas te ver van a'dam af anders zou ik het denk ik ook wel proberen hoor
Hii, Even een vraagje.. Ik zit er ook al een tijdje over te denken of ik misschien eens een poging wil wagen mijn dochter in te schrijven.. Maar hoe werkt dat in de praktijk? Door de weeks zou ik bv aan openbaar vervoer gebonden zijn? Zit er ook een goed bureau in Utrecht (of omg?)
het maakt niet uit waar het modellenbureau zit, want daar zul je nooit naar toe hoeven. Vrijwel 90% van alle shoots zal plaatsvinden in Amsterdam en omgeving, ook al zit het modellenbureau bijv in Brabant. Ook zijn veel shoots gewoon door de weeks of na schooltijd helaas
@ Daantje.. Tnxs voor de info! Dat is idd de reden waarom ik dus eerder steeds nog niet ingeschreven/geprobeerd had... Ondertussen is ze wat ouder, en zou een stukje treinen niet meer zo'n probleem zijn... Wellicht dat ik het dus toch eens probeer.. Zo toch maar eens wat foto's uitkiezen
wat een mooie en leuke foto's allemaal weer! Vanavond komt Marijn op de TV in de reclame spot van de ABN Amro
Bekijk bijlage 154961 ze hebben een week van te voren foto's gemaakt van heel veel kids en daar is Marijn dus uitgekozen. Deze foto hadden ze van Marijn gemaakt. Hij was alleen net vlak daarvoor gevallen op z'n kin zoals jullie wel kunnen zien... Ze hebben het niet weggesminkt of zo want dat vonden ze wel stoer staan haha.