Oh het is trouwens ook maar net welke maat ze zoeken.... Kindjes vanaf een maand of 8 - 12 staan overal al genoeg ingeschreven volgens mij.... Nog even wat foto's:
haha ja dat heb ik ook als ik fotos bekijk van de kinderen :0. alicia en nando waren in mijn ogen erg mooie babys maar als ik nu kijk was alicia toch best een flinkerd, dubbele kin en helemaal niet de allermooiste baby van de wereld. nando vond ik weer wel een super mooie baby en nu nog maar goed zit nog in de babytijd en de fotos zijn nog niet van heel vroeger . misschien dat ik ze over 1 jaar weer heel anders bekijk .
Marloes: wat een lekker ding!! Niet alleen qua uiterlijk geschikt om een model te zijn, maar hij heeft er duidelijk ook lol in. Een natuurtalentje.
maar ook mooie gefotografeerd en bewerkt. Kijk dat scheelt ook een hoop. Ik zat te kijken op het modellen site maar sorry hoor Casting & Modellenbureau The Kids - Quinty Ploeger Ze was al model. Alleen die nieuwe plaatjes zijn vreemd genomen vind ik.
Om op te vreten inderdaad Zeker modelwaardig! Ik vind mijn zoontje ook om op te vreten, maar zijn onderkin is te groot om model te worden Ik ben zelf ooit als kind gevraagd voor een shoot voor een folder geloof ik. Ik ben door het bedrijf zelf benaderd dus het was geen modellenbureau. De shoot is gedaan, maar mijn moeder heeft nooit foto's ontvangen. Ik denk dat ze gewoon mislukt waren Ben namelijk helemaal niet fotogeniek hahaha.
Marloes: Ja ik vind je zoontje echt een leuk foto-koppie hebben! Die kan zo voor op een leuk blad staan, of als model voor een leuk merk. Kleintje88: Tja, ik vind je dochtertje heel lief en leuk maar ik vind het nou niet echt een model-baby, ik vind haar niet zo fotogeniek als ik eerlijk ben.
nee niet de mijne. Ik zat gewoon te neuzen omdat mensen zeiden er staan echt niet allemaal mooie plaatjes op. Ik vond deze niet echt van je van het.
hij vindt het zelf idd ook heel leuk... roept ook vaak; mama Sammie foto... maar we wonen niet in de buurt he... dus pech. en trouwens, bedankt voor alle complimentjes!
Marlous en ik zeg het nogmaals ; wat een mooi kereltje!!! En kleintje88 jouw meisje is ook echt een pracht meid zeg, wat een schatje!!
Heb net ook even rondgeneusd en idd 3/4 van de kindjes die erop staan vind ik echt niks hebben, met alle respect. Maar goed, ze zullen wel iets hebben wat ik over het hoofd zie. Werken als een modellenscout is duidelijk niet aan mij besteed.