Minaa heb toevallig op Samiya gestemd bij baby van de maand Cynnie ik vind Timo zo;n mooi ventje. Helaas zijn er omgeving maastricht hier niet zoveel bureaus tenminste kan er bijna geen vinden.
Oo hartstikke bedankt! Super! Wat jammer dat er geen bureaus bij jou in de buurt zijn! @ Cynnie je kan het altijd proberen! Het is ook een mooi mannetje om te zien!
voor de dames die langer meelezen. komende week, de week erop en dan weer de week van 27 febr is onze dochter in gtst te zien.
Lekker ding zeg, heb al vaker foto's van hem gezien, maar echt een mooi mannetje... Hier mijn kleine knapperd...
Dit is niet Kenji's mooiste foto.. maar er is iets met z'n blik... zoals hij hier kijkt.. ik kan het niet echt plaatsen... Als moeder kijk ik er natuurlijk anders naar.. maar ik vind dit een hele bijzondere foto op de een of andere manier... En tsja dan moet de oudste er ook bij.. mijn kleine bruce lee Misschien niet fotomodel-waardig.. maar het zijn in ieder geval aparte kindjes
Mango dank je wel Wat een prachtige ogen heeft je zoontje zeg!! "Helaas" zijn die van S groen geworden Janneke het is gewoon zo als mama ben je toch dolverliefd op je kind Ik vind je echt mooie kinderen hebben, de jongste is wel meer getint als de oudste
Haha ja het zijn wel 2 verschillende typjes, oudste lijkt vooral op mij en de jongste vooral op hun vader. En ze bleken uit hehe.. want ze waren bij de geboorte en daarna allebei ongeveer even donker en langzaam worden ze lichter
Wat een mooie kindjes weer allemaal!! Suus wat leuk! Zal kijken als ik eraan denk! Samiya heeft dinsdag haar eerste shoot sinds ze bij de kids zit! Ben benieuwd hoe het zal gaan
Spannend he, hoe het zal gaan. Was bij ons iedere keer ook het geval hoor.Maar als het goed is zijn ze gewend met kinderen te werken, dus het zal vast goed komen. Wat voor shoot heb je?
Even spammen met mijn dochter... ook 'model' waardig?? Hebben vorige week zelf een fotoshoot gehad bij een fotograaf, dus niet voor of via een bureau.
Wij doen verder niks met ons mannetje aan model werk ofzo iets...maar wou hem toch even hier plaatsen!!! Wij zijn uiteraard erg verliefd op hem
Ja super spannend maar heb er alle vertrouwen in dat het goed komt Ze heeft een shoot voor Bambix. Het heeft met eerste hapjes te maken.. Meer weten we niet dus dat zien we over 2 dagen wel