Shoesme, babyproof of extreme flex?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Karinnetje82, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

9 jan 2008
    537
    0
    0
    Beetje stomme vraag misschien maar ik moet nieuwe schoentjes kopen voor mijn vooral kruipende maar wel tegen alles opstaande en langslopende peuter. Ik vindt die van Shoesme erg leuk maar weet nu niet welke ik het beste kan nemen, de babyproof of extreme flex. Hij zet nog geen stappen lossen maar het gaat geen maanden meer duren. Ik vindt het dan zonde als ik die babyproof heb gekocht en dat ik dan toch heel snel daarna die extreme flex moet gaan kopen.

Dus welke kan ik dan het beste nemen?

2. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    ze kunnen nog wel een tijd doorlopen op de babyproof en als je kindje net loopt is dat vooral nog binnenshuis. Wij hadden te vroeg de extreme flex (ons wel bij de schoenenwinkel aangeraden) en nu hij goed loopt passen die dus niet meer en moeten we nieuwe schoenen kopen. Dat vind ik ook zonde, want de extreme flex zijn toch een stuk duurder.

3. singa

singa Niet meer actief

Wij zijn ook begonnen met de babyproof schoentjes. Wij hebben er lang mee gedaan. We zijn pas andere schoenen gaan kopen omdat mevrouw de voorkant helemaal stuk had en de tenen naar buiten staken.
    Daarna zijn we eigenlijk direct overgestapt op schoenen met een harde zool. Het was niet meer nodig om de extreme flex schoenen te nemen.

4. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Je kunt dan nu het beste babyproof kopen denk ik...
    Over het algemeen doen ze toch maar een maand of 3-4 met 1 maat, dus tegen die tijd loopt hij misschien beter en kun je over naar de (extreme)flex schoenen.
    Wat stevigere zooltjes zijn toch pas geschikt als ze een paar maanden lopen!

5. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Mijn zoontje loopt sinds een maand of 2 en een paar weken geleden hebben we zijn eerste schoentjes gekocht. Ik heb wel gewacht tot hij echt goed los liep. Ook al lijkt het alsof ze heel snel gaan lopen, bij mijn dochter heeft het nog 3 maanden geduurd. Maar goed, elk kind is verschillend.
    Ik heb de flexzooltjes gekocht en hier liep hij prima op weg. Hij rent er nu zelfs op!
    Doe ze wel alleen buiten aan, thuis loopt hij altijd op blote voetjes.

Deel Deze Pagina