Gelukkig maar. Helaas zijn er al te veel modellen overleden door ondervoeding en/of de gevolgen daarvan. Onder andere: Ana Carolina Reston Luisel Ramos Eliana Ramos (zus van Luisel) Isabelle Caro Hila Elmalich Deze weet ik uit mijn hoofd. Zullen er vast nog meer zijn.
jezus wat een graatpakken. Nee dat is niet het goede voorbeeld voor de jeugd en ook komen de kleding zo voor geen meter uit. Ik heb toch echt liever maat 48 dan er uitzien als een wandelend lijk of een halve kerel
Grappig genoeg heb ik dat net zo min graag. Ik heb zelf 46/48 en in vind plus size modellen echt niet veel beter.... Asjeblieft gewoon eens gemiddelde. .. 38-42 Geen 32 of 48
Inderdaad, die dikke modellen staan altijd in zo'n houding alsof ze echt hun best hebben moeten doen om hun figuur zo positief mogelijk naar voren te brengen... Zo van "hoe verberg ik mijn kipfileetjes/zwembandjes het beste".
Een beetje diversiteit lijkt me toch het beste. Zo is het 'in het echt' toch ook? Van maat 34 tot maat 48 bijvoorbeeld. Als ze dat nou ook in reclames gebruiken wordt het gelijk realistischer.
Ik ben nu een aantal maal op deze topic gestuit en denk bij het lezen van de titel iedere keer: leeggestrooide zoutzak, dat is nu echt eens een beschrijving waar ik opgewonden van raak.
Nu je 'leeg gestrooide zoutzak' en 'opgewonden' in één zin noemt, zie ik ineens een hele andere leeg gestrooide zoutzak voor me..