Alieexpress betrouwbaar

Discussie in 'De lounge' gestart door Ongeduldje31, 22 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Zoals de titel al zegt is alieexpress betrouwbaar? Iemand ervaringen

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ja hoor is goed bevallen net als ebay

3. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ja hoor prima.

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.504
    113
    Ja hoor prima, wel even rekening houden met de levertijd maar ik krijg altijd alles netjes binnen.

5. KiDoNe

KiDoNe Actief lid

30 dec 2012
    322
    0
    16
    Twente
    Goeie en slechte ervaringen. Soms komen dingen niet aan of verkeerde maat of kleur. Kijk goed naar de statistieken van de verkopers en ook naar de feedback. Er kunnen oplichters tussen zitten. Ik heb er al veel besteld en meeste is goed aangekomen. Blijf ook bij 1 verkoper onder de €22,- ivm invoersrechten en douanekosten. Koop je bij meerdere verkopers kun je bij elke verkopere tot €22,- kopen zonder dat je met bijkomende kosten komt achteraf. Op facebook is ook wel een groep. Aliexpress tips en trucs.

6. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Hier een slechte ervaring. In november sjaal en handschoenen besteld in het donkergroen voor mijn zoontje. Krijg ik een roze versie geleverd.
    Bij een andere verkoper, ook in november, een muts en sjaal besteld.
    Na veel berichten over en weer krijg ik eindelijk begin mei m'n pakketje.
    Ligt nu in de kast. Hopelijk past hij het eind van het jaar ook nog.

7. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Ik ben verslaafd aan Ali, het een duurt wat langer dan de ander maar hey...we willen zelf voor een dubbeltje eerste rang zitten :) En als je iets NIET hebt ontvangen dan kun je dit gewoon melden bij de verkoper en stuurt ie het netjes nog een keer op.

8. Als ik iets niet heb ontvangen (en dat gebeurt toch nog best regelmatig), krijg ik altijd gewoon m'n geld terug. Soms direct via de verkoper en soms via een dispute :)

9. Bailey1989

Bailey1989 Niet meer actief

Ja tot nu toe alles keurig aangekomen :)

10. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    zeer te spreken over ali express!! tot nu toe alles ontvangen, op 2 x na en toen gewoon geld terug ontvangen.
    inderdaad, check de levertijd, de feedback, de statistieken en hou je purchase protection in de gaten maar dan kan je veel leuke spullen bestellen voor weinig geld

11. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie eens op de site hier, staan genoeg topics met ervaringen.

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ow ja, nog maar 2 keer iets besteld. Batterijen en tankje voor mijn elektrische sigaret haha. Duurde wel een week of 4 denk ik maar het is wel het echte goede originele merk voor de helft van de prijs hier in Nederland.

Gewoon zorgen dat je beneden de 22 euro blijft

13. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Thanx! Ik ga t gewoon proberen

14. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Ik heb besteld via Aliexpress:
    - jurkje van 3,65 euro
    - 2 schoenmaatmeters voor 10 euro (eentje was licht beschadigd en kreeg zonder problemen helft van m'n geld terug)
    - 2 ronde siliconen anti-slip onderleggers zodat dochters bord niet over de tafel schuift voor 2,50 euro
    - elastische veters voor 1,06 euro

Alles is aangekomen (meestal ongeveer 3 weken) en tevreden mee. Jurkje was wel iets minder mooi als op de foto leek, maar ja, je betaalt ook bijna niks.

Ik snap trouwens echt niet hoe je voor 1,06 euro totaal elastische veters winst op kunt maken + verzendkosten China-NL. In Nederland is 1 binnenlandse postzegel al 0.69 euro! :(

Wel inderdaad alleen bestellen met verkopers met veel orders & positieve feedback.

15. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113

Deel Deze Pagina