hoi meiden. ik heb afgelopen maart een curretage gehad omdat de zwangerschap plots is misgegaan. wij hadden al wel alle babyspullen besteld. mijn vriend en ik hebben het erover gehad en hebben uiteindelijk besloten de babyspullen + kamer niet te annuleren omdat we toch graag een kindje willen en dan laten we het voorlopig nog even in de doos. maar we vinden het wel fijn al in huis te hebben. nu zijn de spullen vandaag bezorgd en nu kwam de buurvrouw naar mij toe met de meededeling dat ze het erg raar vond dat we de babyspullen toch hebben laten komen. ze zegt dat we dat pas hadden moeten doen als ik weer zwanger was. wat vinden jullie? is het raar?
Jullie hebben je eigen gevoel gevolgd en daar heeft de buurvrouw niets mee te maken. Ik kan je niet zeggen of wij dezelfde keuze hadden gemaakt, maar de komt gewoon omdat wij zelf niet in jullie situatie hebben gezeten (dat komt dus niet omdat ik meteen 'raar' vindt)!
Waar de buurvrouw zich al niet mee kan bemoeien zeg! Kan het haar wat schelen, jullie hebben niet voor niks deze keus gemaakt toch?
De buurvrouw?! Lekker belangrijk. Het gaat over jullie en waar jullie je goed bij voelen. Zeker na zoiets heftigs als een miskraam.
waar mensen zich al niet mee bemoeien moet toch niet gekker worden.. als jullie je hier goed bij voelen is het toch goed.. niets aan trekken van die stomme mensen.. dus ik vind het helemaal niet raar..
Ik vind alleen jouw buurvrouw raar! (Heb je niet gezegd dat je het raar vindt dat zij dat zo even komt melden?!)
Ik vind het juist raar dat jullie buurvrouw zich erin mengt. Het is jullie beslissing, niet de hare. Ik vind het overigens niet vreemd dat jullie ervoor hebben gekozen om de spullen te laten komen. Zelf denk ik dat ik niet die keuze had gemaakt, maar als het voor jullie wel goed voelt wie ben ik (of iemand anders) dan om het te veroordelen?
Zoals de vele reacties al voor mij: Wie is zij om zich daar mee te bemoeien?! Het is jullie leven, jullie huis en jullie keuze!!! Ik vind het heel knap dat jullie zo positief zijn ingesteld na een toch wel heftige gebeurtenis en nog steeds jullie kinderwens nastreven! Wens jullie heel heel heel veel geluk en dat er hopelijk gauw een hele mooie kleine frummel gebruik gaat maken van de babykamer die jullie met veel liefde hebben uitgezocht voor jullie kindje!!! Persoonlijk zou ik die buurvrouw echt nog wel even op har plek zetten. Kan me voorstellen dat je op het moment zelf te verbouwereerd was om meteen "vriendelijk"tegen haar te zeggen dat ze geen recht heeft om zich daar mee te bemoeien. Sterkte!
Ik vind het eigelijk helemaal niet raar. Het klinkt misschien raar, maar je hebt het al uitgezocht en je wilt het graag hebben. En als je weer zwanger bent kan je het toch gebruiken? Ik zou echt hels zijn mocht mijn buurvrouw zich daarmee bemoeien... zeker zo eentje die in een poep en een scheet zwanger is?
ik vind het zeker raar: VAN JE BUURVROUW!!!!!! ik zou het ook gehouden hebben hoor anders moet je als je straks zwanger ben weer op zoek naar een kamer enzo onnodig nu zo heb je het bij voorbaat al in huis,handig toch?
Ik vind het helemaal niet raar hoor. Ik had zelf ook al rompertjes in huis voordat ik überhaupt zwanger was Laat die buurvrouw zich effe heel snel met haar eigen zaken bemoeien! Raar mens!
Ik vind het absoluut niet raar hoor! En als jullie het prettig vinden dan kun je het gerust doen. Zelf zou ik het niet durven, maar ik ben nogal bijgelovig wat dat betreft . Waar bemoeit de buurvrouw zich trouwens mee! Ik zou dat nooit tegen mijn buren durven zeggen.
Ik denk dat het al duidelijk is hè, maar ook ik vind alleen jou buurvrouw raar!! Toen ik miskraam heb gehad hadden we ook al hoop spullen gekocht en als ik er dan naar keek deed het me toch wel goed.. Hoop dat je gauw weer aantelt!
Dat hoor ik ook vaker.... Ook mijn beste vriendin had al 2 of 3 jaar voor ze zwanger was (en voor ze er mee bezig was) een kinderwagen gekocht. Omdat het gewoon een koopje was + ze korting kreeg omdat ze indertijd in die winkel werkte. De wens was er toch en de wagen had ze tóch nodig. En dat hoor ik ook nog weleens van mensen op markten etc met wippertjes, wiegje etc. sterkte en succes verder voor jullie!
heey meiden. bedankt voor jullie reacties. ik begon eerst toch aan mezelf te twijfelen. maar het voelt gewoon goed dat we het al in huis hebben. het blijkt voor ons iets moeilijker te zijn om zwanger te blijven maar we blijven de hoop houden dat we ooit een mooi wondertje in ons armen kunnen houden. de buurvrouw negeer ik nu. zij heeft al wel 4 kindjes en is nu zwanger van de 5e. ik snap niet waarom ze die meededeling kwam doen.
Tja, raar, inderdaad van haar, misschien is ze wel een beetje jaloers ofzo, dat ze bijv. voor nummer 5 nog dezelfde meubeltjes heeft als voor nummer 1 (op zich niets mis mee) en had ze zelf ook graag een nieuw kamertje gewild. Geen idee hoor, maar ze heeft zich er gewoon niet mee te bemoeien, dat zijn haar zaken toch niet!
vindt helemaal niet raar. je buurvrouw is pas raar. ik had voor dat ik zwanger was al dingen gekocht. dus maakt niks uit. mensen hebben al gauw hun oordeling al. dus gewoon niks van aantreken.