Mijn kleine meid is bijna baby af........

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door monique71, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ook wij moeten er aan gaan geloven....onze baby is over 2 dagen geen baby meer maar een dreumes.....

Een heel jaar voorbij en die is echt voorbij gevlogen.....een jaar met veel verdriet maar ook met veel mijlpalen en er komen er steeds meer mijlpalen bij....

Ik heb dan nog een klein beetje het voordeel dat Isa nog een kleintje is en dat ik toch nog een beetje kan genieten van een baby........

En nu het super nieuws!!!!!!! Isa kan eindelijk zelf zitten en echt goed kruipen ze kan staan en ze loopt nu echt overal langs en heel af en toe staat ze zonder dat ze het zelf door heeft los......onze kleine uk heeft toch maat mooi even bewezen dat ze een echte vechter en volhouder is.....

Nog even een goed bericht.....ISA weegt 6250 gram en is 69 cm.....

2. MamaMarleen

MamaMarleen Actief lid

15 mei 2006
    228
    0
    0
    leidster op 'n kdv!
    Noord brabant
    Monique; wat een mijlpaal idd zeg; van baby naar dreumes... zal idd wel ff slikken zijn!
    En wat 'n goed nieuws dat Isa zelf kan zitten, goed kan kruipen en overal langs af loopt! Toppie zeg... wat zul jij mega-trots op je kanjer zijn!

3. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ...hai Monique...ja meis...ook hele kleine meisjes worden groot he! Duurt misschien langer en gaat met vallen en opstaan, maar uiteindelijk ontkom je er niet aan!

Ik wil je bij deze alvast hartelijk feliciteren met de overwinningen die jullie het afgelopen jaar allemaal behaald hebben. Het gevecht was niet altijd even makkelijk en jullie hebben je er als gezin 200% ervoor ingezet. Het resultaat mag er dan wezen: een dreumes van dik 6 kilo en 7 turven hoog die al flink in de gaten heeft hoe de wereld er uitziet...staand of zittend! Hiep hiep hoera voor onze allerliefste ISA!!

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee Monique, ik ben het helemaal met Sabrina eens. Jullie hebben het als gezin ontzettend knap gedaan. Wat n druk en bewogen jaar hebben julie achter de rug. En Isa gaat als super. Ik vind het zo leuk om haar steeds weer te zien, want haar inhaalslag gaat als n sneltrein. Ik ga er vrijdag achter komen, hoe lang Giulian is, maar ze gaat hem toch iig rap achterna. En dan mag ze wel wat kleiner zijn dan Giul, qua ontwikkeling gaan ze vrij gelijk op. Zij liep sneller, Giulian zat sneller.

Ontzettend goed en GEFELICITEERD!!!

5. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Ik kan me ook alleen maar aansluiten bij alle lovende woorden die de meiden voor mij al gezegd hebben. Jullie hebben een zwaar jaar achter de rug, maar zoals jullie je staande hebben gehouden, is gewoon bewonderenswaardig.

En als je daar dan nog een smurf bijkrijgt die al over de 6 kilo is en die zo druk met ontwikkelen is, zijn jullie echt een toppie-gezin, meid.

Geniet nog ff van je baby, want de 8e nadert nu echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel.

6. wolkje

wolkje Actief lid

16 mei 2006
    179
    0
    0
    he monique! echt super hoor hoe jullie het allemaal met isa gedaan hebben! ik sluit me dan ook helemaal aan bij de lovende woorden hierboven!

isa, wat een kanjer ben je zeg! nog even en dan ben je een jaar! hieperdepiep, hoera!

de inhaalrace is in volle gang.....

7. miranda72

miranda72 Actief lid

25 mei 2006
    335
    0
    0
    huismoeder
    bodegraven
    ik sluit me ook helemaal aan bij sabrina
    maar ik vindt het ook helemaal geweldig hoe nu nog jullie kleine meid het heeft gedaan (straks dreumes)
    en het is geweldig dat ze los zit en lekker aan de wandel is echt hellemaal toppie
    dus isa ga zo door want je bent echt een hele grote kanjer

Deel Deze Pagina