Ik geef fotoreadingen en wil me graag nog meer er in te gaan verdiepen en ontwikkelen dus wie wilt er een fotoreading zet dan je foto neer en ik ga kijken.. Probeer niet allemaal tegelijk te doen het lieft eerst 3 mensen als ik daar klaar mee ben mogen de volgende 3 fotos zo hou ik overzicht Knuffie deesi
Word ik nou gek??? Klopt het dat je een half uurtje of een uurtje geleden ook al zo'n topic hebt geplaatst? Kan er niets van terugvinden en begin nu serieus aan mezelf te twijfelen....
ik wil ook wel... maar weet niet hoe ik er een foto op zet! zou ik weleens heel graag willen! liefsss
Ja klopt maar nog geen forum verwijzing doen dus heb overlegt en mag het wel zo doen hihi Ik doe foto's van dieren overledende en volwassenen kinderen vind ik nog er moeilijk en ligt me niet zo stuur maar pb anders dam geef ik me mail adres want niet iedereen wilt met gezicht op zp
Bekijk bijlage 94208 hoop dat deze foto goed is is nie helemaal recht in gezicht maargoed. Khoor het graag
Oké nu even geen foto sturen doe eerst deze foto's Via pb kan je geen foto sturen en het liefst eentje waar je alleen op staat
Ik zie iets en voel iets bij je neus en mond ben je pas geleden erg verkoude geweest of iets anders ???
Ik kan het ook mis hebben soms kijk nr daar niet raar op aan maar kan betekenen dat ik moe ben of dat het gewoon niet lukt mijn excuus daarvoor
Via bijvoorbeeld www.photobucket.nl kun je foto's uploaden en de link in de pb zetten. Als ze dan de link aanklikt ziet zij je foto.
Ook zie ik een teleurstelling in een vorige relatie je had er zo veel van verwacht maar het werd niet wat je dacht dat het werd...?
Ik wil ook graag! Had net al gereageerd, maar toen was t topic alweer weg. Dus hopelijk kom k nu wel aan de beurt. Ben heel benieuwd.