Ik heb een probleem.. Ik moet van mijn psygiator dag behandeling doen voor mijn ziekte. Maar nu komt het probleem ik heb geen kinderopvang en krijg het ook niet zeggen ze allemaal. Maar hoe zit dat nou?? Ik moet die therapy volgen maar kan St. Niet omdat ik geen opvang heb voor die kleine want ik werk niet. Nu heb ik morgen intake in het ziekenhuis voor die dagbehandeling maar zit er best mee dat ik nog steeds niet weet hoe ik aan opvang kon. Me ouders kunnen niet en vrienden ook niet dus zit met me handen in het haar
Ik zou als ik jou was even kijken of de gemeente niets voor je kan doen. Ik ga weer naar school en werk dan niet en krijg ook kinderopvangtoeslag en een aanvulling van de gemeente. Wie weet dat ze voor speciale "gevallen" ook zo'n regeling hebben. Hebje wel gewerkt dit jaar? want dan kan je voor dit jaar (de resterende tijd dan) sowieso wel kinderopvang toeslag aanvragen hoor! Of kijk even in je polis van je verzekering...ik heb even gegoogled en bij Menzis is er ook een soort van regeling als je opgenomen word in het ZH...dus wie weet bestaat zoiets ook voor dagbehandeling. Ga je daar echt alleen overdag verblijven of doordeweeks daar en in het weekend thuis? Ik ga nog even verder zoeken voor je!
Heb nog wat dingen gevonden...bij sommige ziekenhuizen en instellingen hebben ze dagopvang daar. 1tje in leeuwarden heeft zelfs een gratis opvang (waarbij staat dat vrijwillige bijdrages wel welkom zijn) Ik hoeverre dat ook bij jou van toepassing kan zijn weet ik niet. Maat ik zou gewoon even googlen als ik jou was en de rest nakijken wat ik vertelde! succes meid! Ik weet zeker dat er een oplossing kan komen!
bij de aanvullende verzekering zit het vaak voor een deel. Bijzonder dat je vrienden en familie weigeren, weten ze wel voor welk doel het is??? Voor vrienden is het toch best te doen voor korte periode?
Neej hebben ze niet in dat ziekenhuis Het is dagehandeling ik hoor morgen hoeveel dagen het is groeps therapie 2 of 3 dagen maar dat hoor ik ds morgen bij de intake. Ik heb de gemeente hier echt zo veel gebelt en hun zeggen kunnen niks voor u doen mevrouw het CWI want ik heb een bekken probleem ik hoef tot oktober niet te werken vanwegen gezondheid die zeggen ook ja kunnen wij niks aan doen:s Maar als ik in oktober moet werke. Kan dat niet want moet eerst die therapie volgen om weer normaal te leven snap je. Loop nu ook bij een maatschappelijke werken maar we weten nog niks het is moeilijk Ik ben trouwens verzekerd bij zilveren kruis
Je kan toch gewoon inschrijven bij een KDV ookal werk je niet? Mijn nicht heeft haar kind ook op het KDV en de creche gehad ookal werkte zij niet, omdat ze een depressie en burnout had na haar zwangerschap. Je moet het alleen zelf betalen neem ik aan.
Ik kan me niet voorstellen dat daar niet ergens een potje voor is. Gemeente bijvoorbeeld? Of via het ziekenfonds? Succes meid! Het is belangrijk voor jou dat je die behandeling gaat doen, dus ik hoop dat er ergens een oplossing voor je is!
Je moet het dan idd zelf betalen...maar als je nu niet werkt door gezondheidsproblemen denk ik niet dat ze dat echt kan betalen als het om 3 dagen zou gaan! Reken het eens uit per maand! Bij zilverkruis zag ik wel iets staan maar dacht dat psychiatrie daar niet onder viel. Zou gewoon eens op de site kijken als ik jou was!
Het is heel belangrijk maar niemand werkt mee en ik snap er niks van hoe en wat heb er geen verstand van ze laten je gewoon in d grond zakken
Ga morgen wel een medische indencatie vragen aan die man die de intake doet want daar heb je meer kans mee
Volgens mij heb je ook recht op PGB als je een deeltijdbehandeling volgt! Misschien kun je daar ook nog eens informeren
Lastig zeg. Heb je geen buurmeisje/buurvrouw ect ofzo die voor een leuk prijsje kan oppassen ? Mischien even advertenties in je supermarkt/weekbladen ect. nakijken.
Hahaha neej die heb ik niet en dat kan ook aantikken hoor voor 3 dagen voor mij zal het heel belangrijk zijn dat ze naar opvang gaat Er moet toch wat zijn een oplossing
mss is er iemand op dit forum in de buurt van jou die mss wil oppassen. Maar je wete nooit wie je voor je hebt op internet dus dat is ook weer zoiets