Bij mijn eerste zoontje ben ik bevallen dmv keizersnee. Ben nu bijna 25 weken zwanger en heb erge last van een trekkerig gevoel in het gebied rond mn litteken en soms ook erge steken aan de zijkant. Ik heb ook vaak een weeig gevoel in mn buik, alsof ik ongesteld ben en die pijn komt soms ook echt met "weeen" (het zijn geen echte weeen dat gevoel ken ik wel maar meer alsof ik enorme diaree krijg) Daarnaast ook nog enorme last van mn bekken!! Ondanks fysio word dit niet echt beter..... Zucht, hebben jullie ervaring met deze pijn en wat zouden jullie doen? Heb net poli van gyn gebeld en zij zegt smeren met littekencreme... Maar ben bang dat dat niet de klachen wegneemt die ik heb! gr Lonneke
Ik heb er ook last van. Zelf heb ik 2 keizersnedes gehad en nu in verwachting van de 3e. Ik had het gevraagd aan mijn gyn en die zei dat de pijn komt doordat er natuurlijk een druk staat op het litteken in je buik. Bij sommige vrouwen doet het geen pijn en wij zijn dan de gelukkige die het weer wel voelen. Helaas gaat de pijn pas weg na de 3e keizersnede, tenzij het daarvoor weggaat. Het bovenstaande is wat ik van mijn gyn heb gehoord hoor, pin mij er niet op vast .