Echo met 14+ weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Azra, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azra

Azra Actief lid

15 feb 2007
    206
    0
    0
    Dames,

Toch nog even een vraagje, ik heb over 2dgn weer een afspraak bij de verloskundige. Ik zal op dat moment ongeveer 14+5dgn zwangers zijn. Zouden ze het geslacht al kunnen raden?

Ik ben zoo nieuwsgierig...

2. nev

nev Actief lid

5 apr 2013
    295
    2
    18
    Weet je wel zeker dat je een echo hebt? Bij mij zijn de meeste controles zonder. Ik denk dat geslacht op die termijn vaak niet betrouwbaar te zien is.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd ze maken vaak een met 12-13 weken of eerder.....

Met 14 weken niet meer..

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Raden kunnen ze zeker😉

Niet iedere vk wil op dat termijn al een uitspraak hierover doen,maar proberen kun je altijd!

5. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik heb met precies 14.5 weken een geslachtsecho laten doen; het is een meisje.
    Met de 20-weken echo nog steeds een meisje.

Ik was wel naar iemand gegaan met heeeeeeeeel veel ervaring (Elly Verduyn in IJmuiden)

Ze kan het al met 14 weken zien...

6. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Als je een echo zou krijgen kan je altijd vragen natuurlijk of ze effe willen kijken tussen de beentjes maar pin je er niet op vast:)

Juist met hele vroege geslachtsbepaling is er ander apparatuur voor nodig vaak hebben genecologen en verloskundigen die niet.

Wie niet waagt wie niet wint

p.s weet niet hoe het zit bij de verloskundige of je elke keer een echo krijgt, Weet wel in het ziekenhuis dat je standaard bij elke controle echo krijgt

7. Azra

Azra Actief lid

15 feb 2007
    206
    0
    0
    Ik heb eerder 2x een Buiten Baarmoederlijk zwangerschap gehad, daarna ben ik weer zwanger geworden, en een gezond zoon ter wereld mogen brengen. Vanaf de 5e week ben ik bij de verloskundige en kreeg al meteen inwendige echo, zodat we zeker weten dat het vruchtje niet ergens anders groeit. Ik ben tot nu toe 3x bij de verloskundige geweest, 1e met 5 weken, 2e met 8 weken en de 3e met 11 weken. We zien het morgen wel, of ze nog een keer gaan kijken :)

8. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Hoop voor je dat je nog een mooie echo krijg! En hopelijk t geslacht te horen haha

9. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik was afgelopen week met ruim 14 weken in het ziekenhuis voor een cerclage en heb toen ook verschillende echo's gehad.

De gynaecoloog wilde niet eens een gok wagen zo onduidelijk vond ze het nog.

Met 12 weken heb ik een nekplooimeting gehad en die echoscopiste durfde zich wel aan de nub theorie te wagen, uitkomst: eerste meting vrijwel zeker een meisje, tweede meting vrijwel zeker een jongen ;).

Op naar een mooie echo! En als ze een uitspraak over het geslacht durft te doen, zou ik voor de zekerheid nog even wachten voordat je op kleur gaat inslaan.

Deel Deze Pagina