Wat doe ik toch fout ?

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Meiden ik ga mijn verhaal eens ff neerzetten, niemand hoeft er op te reageren ( mag wel ) maar moet gewoon ff mijn verhaal kwijt ...

Wat doe ik fout ? .. Ik zoek nu al bijna een jaar naar een baan, ( bij mijn vorige baas is mijn contract niet verlengd vanwege de K*T crisis ) het wilt gewoon niet lukken, ik reageer overal op, van schoonmaak werk tot aan administratief werk, alles wat parttime is en met OV te bereiken is ( niet uren hiervandaan uiteraard ) daar reageer ik op, dit zijn ook mijn twee enigste punten waar een vacature aan moet voldoen, zijn er niet veel toch ? vind ik niet namelijk ..
    Ik moet echt binnenkort een baan hebben anders weet ik niet wat ik moet doen, we hebben nog wat spaargeld maar dat begint ook aardig op te raken ...
    Heb me bij alle uitzendbureaus ingeschreven die je maar kan bedenken, heb mijn sollicitatie brieven en CV laten controleren om te kijken of er iets niets verkeerds in staat en die waren gewoon goed dus daar ligt het niet aan .. Ik word elke net niet aangenomen en word er zo moe van ... Laatst was ik bij de Miss Etam bijna aangenomen en toen hadden ze nog 1 sollicitantie en dat was een BBLer en dus goedkoper, hebben zo ook eerlijk gezegd, vind ik netjes maar daar heb ik niets aan ... :( .. Ben echt ten einde raad en weet het gewoon niet meer ... Krijg geen uitkering of andere subsides, we leven met ze drietjes van 1 salaris, en dat lukt net maar we hebben ook nog een schuld bij de belasting dienst lopen omdat ze in 2007 een foute berekening hadden gemaakt, dus nu moeten we 1700 euro terug betalen :( ..

Ook proberen wij al meer dan een jaar zwanger te raken wat niet lukt, ik wil de mmm niet in maar het ziet er naar uit dat we daar wel in gaan ... Laatst kreeg ik een kut opmerking naar me hoofd wat me nog steeds dwars zit '' Ach meid, je weet iig dat je niet onvruchtbaar bent want je hebt al een kind, geduld is een schone zaak :$ .. sorry hoor dat zeg je toch niet :( Ook hoor ik wel eens '' waarom ga je aan een tweede beginnen als je niet eens geld hebt '' .. ik snap dat mensen zo reageren maar zeg dit niet, een jaar geleden zag ons leven er veel rooskleuriger uit dan nu, en om nu dan ineens weer aan de pil te gaan wil ik ook niet .. We hebben altijd nog een extra potje wat open kan als we een kindje krijgen, en een kind hoeft niet duur te zijn maar goed dat kan je sommige niet uit leggen ...

Het afvallen wilt ook niet lukken, ik ben er gewoon niet sterk genoeg voor, ik heb al van alles geprobeerd van pilletjes tot shakes tot aan gewoon mijn voedings patroon veranderen... Het is echt niet zo dat ik de hele dag aan het snoepen bent want mijn eet patroon is gewoon zoals vele andere alleen heb ik de aanleg er voor dat als ik een keer een hamburgertje eet dat je dat meteen aan me ziet ..
    Heb wel een goed adresje waar ik accupunctuur kan doen en dat werkt ook wel maar het is in Dordrecht ongeveer een uurtje bij ons vandaan, en om dat nu elke keer met het OV en een kind te gaan doen is gewoon niet te doen + dat het nog eens 55 euro per keer kost dus dat doe ik niet want ik geef dan liever dat geld uit aan nieuwe kleertjes voor die kleine ...

Zit er gewoon door heen, maak ruzie met mijn vriend maak ruzie met met die kleine, niets kan ik hebben, alles irriteert me, ik irriteer me aan het weer, ik irriteer me aan sommige mensen hier op het forum, ik irriteer me aan me schoonzusje die bijdehand doet, ik irriteer me aan het psycho gedrag van mijn zusje.. oftwel ik irriteer me overal aan ...

Wil ook gelijk zeggen dat als ik iemand hier op het forum persoonlijk beledig dat dat niet mijn bedoeling is, als ik iets niet lees dan zou ik dat normaal gesproken ook wel met mijn uitgesproken mening zeggen maar nooit persoonlijk naar iemand toe dus bij deze mijn excuus als ik iemand beledigd hebt, was/is niet mijn bedoeling...

Diepe Zucht ...

Ik weet het allemaal echt niet meer, zit er helemaal door heen ...

Sorry voor het zeik verhaal maar ik moet het echt ff kwijt en als ik het van me af schrijf dan helpt het een beetje ...

Zucht ... :(

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

meid wat een ellende allemaal...... knuf voor jou! ( als je je niet aan mij irriteert anders weiger hem maar haha) nee zonder gein hoor! vind het echt rot voor je

3. chantal1984

Ik irriteer me er niet aan hoor ;) .. VInd het lief van je, thanx :D

4. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    jeetje wat vervelend!!
    dikke knuffel voor jou!! en kom je hart hier maar lekker luchten..
    hopelijk ziet het er snel beter uit.. met een mooie baan en hopelijk een kleine in je buik!!

succes met alles!!

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Pfff, ja ik kan me herinneren dat je al een tijd op zoek bent naar werk (met dat zwembad was jij toch ook?). Echt zwaar waardeloos dat het niet wil lukken. En dat je je aan alles en iedereen irriteert komt natuurlijk ook omdat je niet lekker in je vel zit. Echt een hele nare situatie. Doe je nog wel dat parfum verkopen vanuit huis? Tja, ik ben bang dat ik verder ook geen tips voor je heb, maar wil je wel heel veel sterkte en succes wensen met het verder solliciteren en jullie kinderwens.

6. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    ik vind het echt shit voor je...wil je alleen een dikke knuffel geven. Alles komt weer goed! Misschien lijkt dat nu niet zo maar het is echt zo.

7. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Meis, je doet niks fout hoor hier heb ik exact hetzelfde probleem met geen werk . Heb ondertussen 3 sollicitaties gehad en alledrie afgewezen . En wij leven hier nog maar van 1 uitkering nog niet eens 850 euro omdat de mijne vandaag is gestopt . Ik wil ook heel graag aan het werk of het probleem is ze hebben iemand die meer ervaring heeft of het is een onterechte reden .
    Het is gewoon heel lastig werk te vinden op dit moment .

En je kan op dit moment ook aankomen he door de stress,ik zit dan heel erg met me darmen als ik stress heb ergens van ja dan kom ik aan en heb erge last van me buik .

Ruzie met me vriend heb ik ook heel vaak omdat we op elkaars lip zitten :(

Maar hier zijn we ook bezig met het eerste kind en wij krijgen ook de opmerking van ja maar je hebt geen groot huis en niet genoeg geld . Het is ook wel zo maar toch .

Ik wil je heel veel succes wensen .
    En doe echt rustig aan he :)

Want dit is ook niet goed voor je familie .

8. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik wilde al helemaal praktisch gaan reageren, tot ik me bedacht dat dit beter is: digiknuffel voor jou!!

9. chantal1984

Thanx meiden voor de knuffies, doet me goed :)

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kan me zo voorstellen dat je er flink de balen in hebt!

Soms kan alles in het leven zo enorm tegenzitten, alsof niks lukken kan. Maar echt er zullen betere tijden komen na deze zware tijden en zal de toekomst je tegemoet lachen.

Een hele grote knuffel vanuit hier!

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Kan me goed voorstellen dat je zo baalt, jeetje meid. Hoop dat je heel snel een leuke baan vind! In welke regio woon je? Mijn zus kent veel mensen regio Ridderkerk (je woont in ZH toch?) maar goed in ieder geval dikke knuf!

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Qua werk is het lastig, wil je geen klantenservice werk doen? telefonisch? heb ik een hele tijd bij de Nuon gedaan, en als je echt niks anders kan vinden is dat best te doen! Je word gebeld door mensen, je hoeft ze dus geen dingen aan te smeren!
    Verder

MMM.... tja, is vervelend, maar geukkig bestaat het! En word het (grotendeels) vergoed!

Irritatie, word natuurlijk veroorzaakt doordat je niet lekker in je vel zit, en daarom lukt afvallen ook niet... ik denk zoals ik jou verhaal lees dat het inderdaad het beste is om eerst (hopeleijk zo snel mogelijk voor je) werk te vinden, zodat je geld verdient, financieel wat meer adem hebt, en dan kun je je richten op de MMM/Afvallen totdat je zwanger bent!

Ik hoop dat je eruit komt!!

13. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Een hele dikke knuffel om te beginnen.

Nu nog even praktisch
    Werk ligt op dit moment niet voor het oprapen. Lees het regelmatig dat mensen niet aan het werk komen. Geen idee wat je hiervoor hebt gedaan of je mogelijkheden zijn. Maar door de crisis is het heel lastig.

Dat het zwanger worden niet lukt kan door de stress komen. Als je twijfelt kan je naar de huisarts gaan. Zit zelf op het gedeelte van behandelingen en ook daar zijn er die al een kindje hebben en de 2e niet lukt.

Dat het afvallen niet lukt snap ik ook. Want je hebt nu zoveel andere dingen aan je hoofd dat je lichaam daarop reageert. Als ik jouw was zal ik het afvallen even laten vallen en zorgen dat je eerst beter voelt. Want door stress kan je aankomen.

Probeer toch de leuke dingen te zien en zo je relatie gezellig te houden. Heb hier alle ervaring wat stress en onmacht met je relatie kan doen. Maar hun kunnen er echt niks aan doen.
    Probeer toch weer een beetje te genieten en als je je aan mensen irriteerd, probeer het dan gewoon te negeren.

Weet dat het allemaal heel lastig is en o zo makkelijk klinkt van mijn kant.
    Maar hier heb ik afgelopen 1,5jaar het nodig geleerd over stress, onmacht en invloed op de omgeving.

Hopelijk komt er binnenkort weer een hoop geluk op je pad.

14. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Bah! Soms zit alles tegen en goed ook :(
    Jah, de banen liggen helaas niet voor het oprapen momenteel.
    En dat mensen opmerkingen maken omdat jullie een kindje willen, de grootste rijkdom voor een kindje is liefde!!!
    Alles word uiteindelijk beter al zal je dat nu nog niet zo inzien... Sterkte!!!

15. ceylon

ceylon Actief lid

19 feb 2008
    314
    0
    0
    beverwijk
    Weet je wat nu even een heerlijk nummer voor jou is? Van Veldhuis en Kemper- Volkomen k*t. Ga hem maar eens opzoeken. En verder, een dikke pakkerd en uiteindelijk komt alles op z'n pootjes terecht omdat jij jij bent.

16. chantal1984

@rachel1984: Ik woon idd in ZH maar in Hellevoetsluis dus het is niet in de buurt van Ridderkerk .. Maar goed ik pak alles aan wat ik aan kan pakken dus let me know als je wat weet .. Het is ong 1,5 uur van mij vandaan met het OV

17. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Pff ts, dat verhaal kan ik wel geschreven hebben! Alleen wil ik voorlopig geen tweede kindje hihi!

Hier ook al ruim een jaar ongewild thuis, tig sollicitaties achter de rug en steeds niets..ja één keer wel. Heb toen 4 dagen in een callcenter gewerkt voor een energiebedrijf. Niets voor mij, kreeg in die 4 dagen maar 3 klanten binnen en dat is gewoon te weinig dus daar moest ik ook vertrekken helaas.

Nu ben ik bezig met het uwv om via hun evt een opleiding te gaan volgen (deeltijd). Hoop heel erg dat dat gaat lukken want thuis komen de muren ontzettend op me af onderhand. Ook hier is het spaargeld onderhand gewoon op!

Knuffel voor jou, hoop dat jij (en ik:D) snel een leuke baan vinden en jullie een gezond kindje mogen 'krijgen'!

Oja, erger me ook aan heel veel trouwens. Vandaag ook weer..stomme sneeuw, de 5 manden vouwwas die me aan staan te kijken en mijn ogen die ik maar half open krijg door de permanente make up die gister bij mijn zusje dr bedrijf is aangebracht pff, ben nog eens model!;)

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Heb je het ook al via de UWV geprobeerd?

Een vriendin van me had het ook erg moeilijk met solliciteren en is toen op gesprek gegaan bij het UWV. Niet voor een uitkering maar gewoon voor hulp.

Misschien hebben ze een paar tips of weten ze een ingang die je eerst nog niet zag.

19. chantal1984

Heb ik gedaan, het ook het CWI nog een keer ingeschakeld en het CWI zegt gewoon dood leuk '' Zo lang je geen uitkering krijgt helpen we je niet en moet je het zelf doen ''

Opleidingen volgen via het UWV kon niet werd verteld door het CWI .. Maar ik snap niet dat ik zo vaak hoor dat mensen dat wel doen, hoe kan dat dan ?

Ik ga straks gewoon het UWV nog een keer bellen, dit kan echt niet langer zo ..

Je hoort ook wel eens dat de gemeente iets kan doen maar weet iemand of dit waar is en naar wie moet ik dan bellen ?

20. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Wil jou een bon opsturen zodat je eens lekker uit eten kan meid! ik doe er niks mee!
    x Joelle.

Deel Deze Pagina