Foto's afdrukken Waar??

Discussie in 'De lounge' gestart door ontzettendtrotsemama, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    op www.foto.com kun je goeie kwaliteit foto's bestellen ( als de kwaliteit niet goed is drukt ie zo ook niet af ) en kosten ook maar 5 cent ..
    en vaak hebben ze ook nog acties dat je er een hoop gratis bij krijgt ook .
    + dat ze binnen 3 dagen op je mat liggen ( heel netjes in een plastic hard hoesje !

2. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, heel erg bedankt!!
    Was al bijna van plan om het bij de hema te doen en dan direct klaar service ;), was ik toch bijna 280 :$euri kwijt geweest ipv onegeveer 50 euri bij de goedkoopste :(, mijn dank voor jullie reacties is dan ook enorm groot :D!

Ik ga morgenavond es ff kijken bij de tips die jullie genoemd hebben!
    Ga nu maar lekekr naar bedje ;).

Liefs een ontzettend trotse mama

3. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik heb laatst 200 foto`s af laten drukken bij Snapfish. Was voor 200 gfoto`s 12 euro kwijt.
    Als je je aanmelde kreeg je de eerste 50 afdrukken gratis, je betaalde alleen 3 euro verzendkosten. Dus heb ik even een aantal accounts aangemaakt en zo foto`s besteld. Kreeg ze binnen 4 dagen thuis gestuurd in een hard kartonne envelop en de foto`s netjes in een hoesje. En de kwaliteit is prima.
    Ik kreeg laatst een mailtje binnen met een actie dat afdrukken nu voor 1 cent per foto.
    Misschien is dat wat?

4. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

sjaam mag ik vragen waar en hoe die 1 cent per foto afdrukken is? ik heb namelijk nog 1500 fotos af te drukken :$

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.822
    4.198
    113
    www.pixum.nl kost 6 cent per afdruk en worden thuis bezorgt. NU voor nieuwe klanten 25 gratis foto's

6. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Claudia: ik was voor 278 foto's bij webprint nog geen 14 euro kwijt inclusief verzenden. Binnen 2 dagen liggen ze thuis op de mat! Dat scheelt toch wel heel veel vergeleken met jou prijs van 75 euro voor 260 foto's van de hema.

Deel Deze Pagina