op www.foto.com kun je goeie kwaliteit foto's bestellen ( als de kwaliteit niet goed is drukt ie zo ook niet af ) en kosten ook maar 5 cent .. en vaak hebben ze ook nog acties dat je er een hoop gratis bij krijgt ook . + dat ze binnen 3 dagen op je mat liggen ( heel netjes in een plastic hard hoesje !
Meiden, heel erg bedankt!! Was al bijna van plan om het bij de hema te doen en dan direct klaar service , was ik toch bijna 280 euri kwijt geweest ipv onegeveer 50 euri bij de goedkoopste , mijn dank voor jullie reacties is dan ook enorm groot ! Ik ga morgenavond es ff kijken bij de tips die jullie genoemd hebben! Ga nu maar lekekr naar bedje . Liefs een ontzettend trotse mama
Ik heb laatst 200 foto`s af laten drukken bij Snapfish. Was voor 200 gfoto`s 12 euro kwijt. Als je je aanmelde kreeg je de eerste 50 afdrukken gratis, je betaalde alleen 3 euro verzendkosten. Dus heb ik even een aantal accounts aangemaakt en zo foto`s besteld. Kreeg ze binnen 4 dagen thuis gestuurd in een hard kartonne envelop en de foto`s netjes in een hoesje. En de kwaliteit is prima. Ik kreeg laatst een mailtje binnen met een actie dat afdrukken nu voor 1 cent per foto. Misschien is dat wat?
sjaam mag ik vragen waar en hoe die 1 cent per foto afdrukken is? ik heb namelijk nog 1500 fotos af te drukken
Claudia: ik was voor 278 foto's bij webprint nog geen 14 euro kwijt inclusief verzenden. Binnen 2 dagen liggen ze thuis op de mat! Dat scheelt toch wel heel veel vergeleken met jou prijs van 75 euro voor 260 foto's van de hema.