Nagerecht voor kerst

Discussie in 'De lounge' gestart door mama van 2 meiden, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Wij gaan met kerst met een grote groep mensen eten en wij maken oa een nagerecht. Het mag geen ijs zijn....
    Iemand een leuk en lekker idee?

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
  3. MvN

MvN Niet meer actief

aardbeiden overgieten met gesmolten chocola, in de koelkast zetten. Ieder 3 op een bordje met een bolletje vanille ijs met hagelslag.

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    vorig jaar heb ik cheesecake met cranberriesaus gemaakt..
    Dit jaar zag ik in de jumbogids een chococake met kersenroom.. dat zag er simpel en lekker uit;)

Tiramisu vind ik altijd wel kersterig..
    Euhmmmm

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wij doen vanalles wat dus soort buffetje, allemlaal verschillende borrelglaasjes met mouses erin. dus van die kant en klare dingen van dr oetker ed met bijv perzik mouse en hier hebben we dan ook ng met eierlikeur ed beetje opzieren en klaar en je kunt het al ver van te voren klaar maken enige wat je heoft te doen is het op tafel zetten.

ook doen we er lekre bonbons bij op een schaal.

wat we ook wel eens gehad hebben is bratapfel ook erg lekker zelf amandelspijs maken (walnoten, suiker en ei in blender gooien) die in uitgeholde appel en dan 30 min in een oven op 190 gr. erg lekker met vanille saus of vla. of eventueel met kaneelijs das ook erg lekker maar aangezien je zei geen ijs.

6. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    allemaal soorten fruit/spekjes voor de kids...en dan dopen in gesmolten chocolade...ben ff kwijt hoe dit heet, maar je snapt vast wel wat ik bedoel

Deel Deze Pagina