Hoe, of liever gezegd waar, kun je die stand van je baarmoedermond voelen? Tips en trucs? Trouwens wel heel bijzonder om te zien!
ja inderdaad dat dacht ik ook hihi Maar ik word er eerlijk gezegt ook misselijk van hihi En ik niet alleen Maar wel leuk om het gezien te hebben Liefs manon.
Hihi ik zat de foto's weer te bekijken en weet je wat mijn zoontje van 5 jaar zei, hey wat is dat, ik zei wat denk jij, hij zei een piep whahahaha Wou ik even met jullie delen Liefs Manon.
ha,ha,ha Ik denk dat ik het maar niet aan m'n mannetje laat zien, ha,ha, omdat die soms al denkt dat ie tegen m'n baarmoeder aanzit... is vast niet goed voor het klusgehalte,ha,ha,ha Maar wel heel interresant!
hahaha, ik hou die foto's ook voor mezelf, als ik dit laat zien denk ik dat ie het alleen maar voor zich ziet tijdens het klussen
als het goed is voelt je baarmoedermond meteen na je menstruatie als het puntje van je neus en wanneer je vruchtbare dagen komen/er zijn voelt het meer als je oorlel, een stuk zachter dus. dat verschil is wel duidelijk merkbaar. als je nog vragen hebt, bij het billings methode topic staan ook al veel dingen/vragen beschreven die je kunnen helpen
heb net ff weer gekeken (nou ja gevoeld ) en denk dat ie nou wel een beetje openstaat.. maar als het goed is denk ik dat ik mijn eitje een paar dagen geleden heb gehad (had ongikrampen die dag en een dag later niks meer) is het dan zo dat ie daarna nog een paar dagen open blijft staan??
vanaf het moment dat je ei geweest is sluit de baarmoedermond weer maar niet meteen zo dicht dat er niets meer door kan zeg maar, ik heb dit meestal een dag of 3,4 daarna is ie weer potdicht en harder
oke, ik ga die andere topic ff bestuderen, je schreef al dat daar ook veel stond.. dank je voor je antwoord, heb ik toch ws later mijn ei gehad...
Ik heb het een paar keer geprobeerd maar weet helemaal niet hoe het moet en wat ik moet voelen,hoeveel ik er ook hier over gelezen heb
hey Palmie, het voelt als een soort bergje, de baarmoederwand is van grover van structuur en de baarmoedermond is glad, op het bergje voel je een klein rondje wat ietsjes uitsteekt, dit voelt als het puntje van je neus als ie dicht is en als je oorlel als ie meer open is. bij het topic over de billingsmethode staat nog meer info. kan je hier iets mee
Ik ga het eens onderzoeken, erg handig als je weet/voelt wanneer hij open staat. Bedankt voor je uitleg!
Woooow zoiets heb ik nog nooit gezien, alleen van plaatjes maar zoiets heb ik nog nooit gezien pfffff
Iiiieuw! Wist niet dat ik zo'n ding had! Wel interessant om een keer te zien, maar voorlopig voel ik nog even niet aan, eerst moet ik dit beeld even verwerken Ooh, ik wou dat het al maan(nod)dag was...
hahahahaha Het klinkt misschien kinderachtig maar ik moet zo lachen om sommige antwoorden van jullie, Het is zo herkenbaar! En Manon, je schrijft het erg grappig over je zoontje, ik zie het gewoon voor me!
hihi Annika het was ook grappig hoe hij het zei en hoe hij er naar keek Normaal mag hij geen gekke dingen zien maar hij keek toe vallig Maar kinderen van 5 jaar kunnen echt hele leuke dingen zeggen ik lig ook altijd in een deuk als hij weer wat nieuws doe of zegt hihi Liefs Manon.