Hier heeft de kraamverzorgster die bij de bevalling was (thuisbevalling) de 1e fotoos gemaakt. En daarna de verloskundige die erbij was ook nog een aantal. En er was nog een stagiaire vk bij dus fotoos genoeg haha.
Hier had de verloskundige zichzelf aangeboden als fotografe. Ik werd op laatste moment overgedragen aan de gyn. (vacuumbev.) Dus ze was " overbodig "
Even denken wie bij ons fotos heeft gemaakt. Volgens mij manlief. En later personeel in het ZK. Ik heb toen wel gezegd, schiet maar door hoor. Er kunnen er ruim 1000 op, dus eentje meer of minder maakt niet uit. Na een uurtje heb ik zelf foto;s zitten maken. De kleine lag bij manlief toen dus vandaar. Wat ik wel jammer vind, is dat ik niet gelijk heb gevraagt om een foto van ons drietjes. Dat gaat, als het mogelijk is, deze keer wel gebeuren!
ziekenhuispersoneel, vroegen zelf om de camera en of het alleen na of ook tijdens moest als er tijd voor was. Had gekozen voor alleen na, zijn er neit veel, van daniel had ik er wel graag meer gehad omdat het keizersnee was