hahahaha hylarisch! wel even puzzelen wat de beste taktiek is, hoe dat ding nou werkt lol maar idd, wat een scores!
Nou, bij mij loopt hij elke keer leeg omdat de comp vind dat ik lucht moet happen Snap er werkelijk helemaal niks van, en dan ben ik nog niet eens blond ook Marian
je moet em niet helemaal rood laten 'aanlopen' maar tussentijds ademhalen met kortere puffen (alvast een goede bevallingsoefening!)
Mijn score is 177 maar hoe die anderen dat doen snap ik ook niet hoor O jee...wat gaat mijn baas weer gelukkig zijn...ga weer niets gedaan krijgen vandaag!
Pijltje naar links Rechtermuisknop inhouden en ondertussen pijltje naar boven eerste keer Muisknop los en cursor ergens anders plaatsen Ondertussen snelle korte tikjes geven op het pijltje naar boven Zorg dat de energiemeter zo dicht mogelijk in het begin blijft en al helemaal in het groen. Met ongeveer 10 / 11 sec. Moet je bij het begin van het groen zijn en met 15 / 16 max. 17 eind van het groen. Zorg dat je zo dicht mogelijk tegen het naadje zit, maar dat blijft een gok want hij klapt er snel Voor je het pijltje naar recht doet ( stop erop ) eerst even zorgen dat je de linker muisknop het aangetikt op dat venstertje uit beeld te halen ( ActiveX venstertje ) Dit alles zo snel mogelijk en gewoon erg vaak oefenen. Hij zal heel veel klappen op deze manier, tot je geluk heb en net op tijd ben. Die handelingen aan het begin en aan het eind moeten echt heel erg snel gaan maar daar krijg je wel handigheid in na een tijdje. Kom op mensen, winnen die bob! Bron:http://www.xsf-hardinxveld.nl/forums.php?m=posts&q=1402&n=last