wii kopen, of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door tweeling, 7 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    mijn man en ik willen graag een wii...tenminste dat denken we :)

wat zijn de voor en nadelen van de wii?
    kan iedereen het?
    wat kost alles zon beetje?
    moet je na een pakket aangeschaft te hebben nog meer kopen om fatsoenlijk aan de slag te kunnen?

waar zijn ze nu in de aanbieding?

misschien nog meer info, alles is welkom?

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hoi Tweeling,

wij hebben al een hele tijd een Wii en zijn er beide enthousiast over. Nadeel hier is wel dat we allebei van hele andere spelletjes houden en dus nogal veel centjes uitgeven daaraan... Een spelletje kost gemiddeld toch wel een 50à60 euro. Ik zou zelf geen accessoires gekocht hebben maar mijn vriend wilde zo'n autostuur, een pistool,een gitaar.... Voor de rest hebben we niets extra (geen beschermingshoezen etc...volgens ons compleet nutteloos!)
    Iedereen kan het zeker! Natuurlijk hangt het een beetje van spel tot spel af (ik kan bv. absoluut niet auto rijden met de Wii maar wel goed boksen en tennissen! :))
    Ik kan je niets zeggen over aanbiedingen aangezien ik in België woon en je wss niet tot hier zal komen om een Wii te kopen... ;)

We hebben wel wat spelletjes die we niet meer spelen, die je zou mogen overkopen maar pb me maar als je je Wii hebt en geïnteresseerd zou zijn.
    Oh ja, mijn vriend bekijkt altijd wat kritieken voor hij een spelletje koopt...leer je vaak wat uit...

Onze favoriete spelletjes:
    -hij: guitar hero III en Mario Kart
    -ik: Boomblox en de dance mat!

Als je nog vragen, hebt stel ze maar of pb me maar!

Lieve groetjes!

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    het leuke van de wii is dat je draadloos onlin met andere spellen kan doen bijv mario kart
    Helaas vind ik toch dat er weinig leuke spellen nog zijn
    Maar dalijk voor de winterdagen is het wel erg leuk en dan komt animal crossing uit met een praat functie :)

Met een standaard pakket kan je wel gelijk aan de slag alleen zit er maar een remote bij en 1 sport spel dus zou je nog 1 remote erbij moeten kopen en misschien nog een spel naar keuze.
    Daar kan je op echte game sites meer info over vinden.

4. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Elke1984: zou je aan je vriend kunnen vragen waar hij die kritieken bekijkt! vind ik wel erg slim! haha

heb je altijd bij die spellen 2 remotes nodig?
    moet je anders om en om spelen en als je er 2 hebt tegelijk?

5. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    heel gaaf!

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nadelen? Zijn er nadelen aan de Wii? Wij hebben hem sinds 11-12-2006 en ik heb nog geen nadeel ontdekt.

7. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ik vind idd een nadeel dat de spellen zo duur zijn, wij houden ook allebei van verschillende spellen.
    en wij hebben m nu een jaar en waren er snel op uit gekeken, terwijl mijn vriend toch echt wel een spelfreak is :D

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    wii dan om laten bouwen ik koop nuspellen voor 2,50 ipv 50 uro ;)

mar hier is de wii een goot versalvend succes zeker kopen :)
    nadelen is verslavend ;)

9. zeppie

zeppie Actief lid

9 feb 2008
    268
    0
    0
    Landgraaf
    Ik lees even mee.
    Want wij willen eigelijk ook al heel lang een.
    maar ben bang dat er even mee gespeelt wordt en dan niet meer,
    Want we hebben ook een ps3.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Je kunt spellen ook voor weinig 2e hands kopen via MP. Van ombouwen ben ik zeker geen voorstander.

Ja de verslavendheid is een nadeel ;)

11. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Tweeling, hij kijkt op verschillende sites voor kritieken, gewoon via google. Je kan best wel een extra remote kopen, ja. Dat was ik vergeten te zeggen...anders moet je om en om spelen en dat is wel vervelend natuurlijk! Kan je nooit samen spelen... En voor veel spelletjes heb je ook een nunchuck nodig (2 dus voor je 2 remotes). Maar die zijn gelukkig niet zo duur. ;)
    Een Wii is vrij duur maar als je idd de spelletjes al 2e-hands koopt, is het enkel de aankoopprijs. Wij hebben er al veel plezier aan gehad, ook als vrienden op bezoek komen, plezier gegarandeerd! :)

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ombouwen zou ik niet aan beginnen.. hoe groot is de kans dat ze de wii verprutsen en echt netjes is het ook niet ;)

Het is een veelzijdige spelcomputer.. veel verschillende categoriën..

Je kunt het met meerdere mensen spelen zoals mario kart erg gaaf!

Je kunt via de internet wiipoint hele oudespellen kopen.. Ik ben nu bezig met mario bross 2 :D uit ik meen 1994 zo fout maar zooooo leuk!

De spellen zijn wel duur en de aanschaf ook maar dan heb je ook wel een multifunctionele spelcomputer waar je vooral strax i.d. wintermaanden heel veel lol mee zal hebben..

Wijn .. chips... vrienden... en bowlen maar :)

13. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    wij hebben hem wel laten ombouwen
    en we hebben dan weer garantie bij diegene waar we hem om hebben gebouwd en dan kan je tenminste veel spelletjes kopen of downloaden
    dan koop je niet iets waar je er een tijdje weer genoeg van hebt
    wii is echt wel ideaal

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0

hebben wij ook :) garantie een jaar :)

15. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ook wij hebben de wii om laten bouwen met een jaar garantie.
    Nu betalen we dus niets voor de spellen, normaal kosten die krengen 50 euro per stuk.
    Wij spelen zeker iedere dag wel een half uurtje, soms ook nog wel langer.

16. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Wij hebben er ook 1, ik laat het niet ombouwen, omdat ik daar geen risico mee wil nemen.

Wij gebruiken de wii fit heel veel, we willen graag mario kart maar die is steeds uitverkocht overal :( .

Wij hebben er wel een docking station (oplader voor de wii controllers) een extra controller en en internet doosje bij gekocht.

17. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    is best wel verslavend

18. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    De Wii is te gek..wij hebben ook de Wii fit erbij op zo'n balance bord..Geweldig en mario kart hebben we ook!

19. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    moet je er een oplader bij hebben? omdat ik daar nog niemand over heb gehoord?

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee hoor, wij hebben gewoon oplaadbare batterijen.

Deel Deze Pagina