ik heb nog geen foto van na de bevalling. deze zal ik morgen is maken. ik heb wel een foto van voor de bevalling. helaas is mijn buikje ook niet mooi meer maar ik heb er wel iets heel moois voor terug gekregen. op de foto was ik zo 35 weken. helaas is het daarna nog erger geworden. maar ik was dan ook 118 in omvang. mijn borsten en benen hebben ook een tijgerprintje
Ik hoor hier eigenlijk niet maar vind het leuk om te zien ben nog niet zwanger, of zwanger geweest maar als ik sommige buikjes van jullie zie zou ik daar nu al een moord voor doen. Sinds ik bij m'n vriend ben, ben ik echt veel aangekomen, en heb al wat kleine straie op mn heupen... Wij willen graag zwanger worden, maar als ik dit zo bekijk schrik ik wel een beetje. Je krijgt er natuurlijk wat moois voor terug, maar toch... ik ben nog zo jong. Wij zijn 2 weken geleden begonnen met sporten (na een jaar zeuren van mij). Ik denk dat ik dus ga wachten tot ik mijn mooie oude buikje weer terug heb, als ik die nog terug krijg VOORDAT ik zwanger wil worden.. Als je van te voren al een platte buik hebt, is de kans groter na de bevalling je platte buikje terug te krijgen.. Wat denken jullie? Jullie hebben ervaring
jemig je kan ook zeuren hoor 5 kilo na 8 weken nog eraan nou dat is echt niets, kom maar terug over 9 maanden als je echt uitgezwangerd bent dan is dat vast helemaal weg!!
Ja... Ik weet ook wel dat ik zeur. Maar toch...Die losse buik zit een beetje in de weg. Of in ieder geval vind ik het gek voelen. Hij was voor de zwangerschap redelijk strak. Tijdens de zwangerschap gewoon dik en nu zo'n los vel. Dat voelt gewoon raar
ja maar dat komt echt nog wel goed hoor gekkie hihi dat duurt gewoon even , geef het wat tijd en als je netjes eet en sport zal dat echt nog een heel eind bijtrekken geloof me maar!!
Gelukkig, je weet het van jezelf..... Ik zou echt blij zijn als ik zo'n buik had! Hier zit nog steeds 15 kilo teveel..... Raar of niet raar, wees er blij mee!!! Begrijp me niet verkeerd maar ik snap het soms niet.... Ben je mega slank, hebt een bloedmooie buik en dan nog negatief of punten hebben die je "beter" wilt gaan zien. Geniet er gewoon van en weet dat het altijd erger kan.
Jubelteen, ziet er goed uit! Echt niet onzeker over zijn, is niet nodig. Ik ben 9 weken geleden bevallen en lijk nog wel 4/5 maanden zwanger! Een foto van mijn blote buik durf ik niet eens te laten zien!! Zo erg. Mijn buik zou niet misstaan in een tv programma over buikwandcorrectie. Hoop dat het nog wat strakker wordt weer. Oordeel zelf maar....
Wat een leuke foto Smartie!! Is dat haar overgroot oma? Je hebt idd nog een buikje, maar bij de één gaat het snel en bij de ander duurt het idd 9 maanden.. gewoon geduld hebben.. komt vast goed! Je buik heeft er 9 maanden over gedaan om te groeien en na 2 maanden is het al gehalveerd (4,5 maand zoals jij zegt), dus wie weet is het over 2 maanden wel (bijna) weg? En kijk wat je ervoor terug hebt gekregen
Thanks iedereen. Idd superoma. Dit is de oma van Smartieman. Tja, zo is het balen, maar als je mijn buik ziet bloot dan is het echt een verschrikking! Ik voel me niet eens meer aantrekkelijk.
Een paar maanden geleden plaatste ik hier een foto van mijn ravage-buik (blz. 6). Nu zijn we alweer wat verder en heb ik weer een nieuwe foto gemaakt. De kg's zijn er inmiddels vanaf. Striemen zijn gelukkig ook al weer een stukje lichter geworden. 5,5 maand na de bevalling
dan zie je hoe mooi het al kan zijn na een paar maanden, tel er nog wat tijd bij op wat voor striae wat lichter laten worden en huid nog wat herstellen (evt wat PCL creme bv??) het ziet er echt heel goed uit!!