Ja na de zwangerschappen is het erger geworden!! Maar dat komt ook door de diastase die zorgen dat de buik niet meer plat KAN zijn zeg maar (niet genoeg buikspieren om dat te doen..) mijn sixpack is een 2 x 3 pack geworden LOL
ook al lekker snel een buikje dus hier ook, houd je toch net even wat langer last van als dat je pas met 3/4 maanden een buikje krijgt.. kost langer voordat het weer een beetje terug in model komt
@isademi, ik heb ook nog een diastase, fysio hoopt dat het nog weg trekt. mag nu dus geen rechte buikspieren trainen, alleen de schuine.. En ik had het altijd al, meteen een buikje als mijn darmen dwars lagen.. En nu helemaal.. ben wel "blij" te lezen dat meer dat dus hebben. had trouwens ook een flinke buik, en ook al heel snel een buikje, dus ik zal het nog maar even de tijd geven??
ja hier ook heel snel een buikje (zie foto toen was ik 10 weken zwanger) Hier ben ik aan het sparen voor operatie maar dan wil ik wel zeker weten dat we onze kinderwens vervuld hebben, matje krijg ik zoiezo vergoed maar heb nog wat extra vel liggen LOL die mogen ze dan ook meteen meenemen en dat kan dan tegen een meerprijs zeiden ze dus dat houden we in ons hoofd, dan zal mijn buik ook wat platter blijven ook al heb ik op dat moment last van mijn darmen..
Super dat er vrouwen zijn die de moeite doen een fototje te plaatsen van hun buikie. Ik vind het echt intressant om te bekijken! Zelf wacht ik nog even, haha... Maar ik ga ook zeker plaatsen. @Dolfijn1982, Ziet er mooi uit joh, die 9 kg kan je best hebben vind ik!
hahah dank je Chai, maar ik wil ze er toch heel graag afhebben.. was altijd al wat aan de zwaardere kant (75kg bij 1.68m) en vond dat toch echt wel genoeg Maar komt vast wel goed! Ben benieuwd naar jouw buikkie straks enne.. nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertje!
Wat een goed topic en wat knap dat iedereen zijn buik even showt. Veel dames die erg veel geluk hadden zie ik voorbij komen, maar ook een paar die, net als ik, een wat slapper buikje of striae over hebben gehouden na de bevalling. Het is gewoon heel erg fijn om te zien dat het normaal is om na de bevalling zo'n buikje te hebben! Ik ga even op zoek naar foto's van mijn vorige zwangerschap en mijn buik erna. Hier was ik de vorige keer 38 weken zwanger:
Dit is de enige foto met blote buik die ik kan vinden, was 9 maanden na mijn bevalling. Mijn buik was na de bevalling echt nog heel dik en slap. Dit ging langzaam iets beter. Je ziet dat hij nog wel wat slap is. De striae zie je niet, maar mijn hele buik zit echt vol.