Dit is precies 4 weken naar de keizersnede; bevallen op 38 weken. Het lijkt alweer de goede kant op te gaan, maar ik kan mijn eigen broeken nog niet aan. Hopelijk zal dat snel weer kunnen Overigens heb ik geen enkel streepje aan mijn beide kindjes overgehouden.
Wat een nette buikjes allemaal weer! *best een beetje jaloers.. gisteren gemeten, en heb nogsteeds een ruim 20wk omvang buikje plaatste al eerder mijn foto en er is nog niet veel veranderd* nog tips om het weer in orde te krijgen? ik drink heel veel water, geef BV en eet gezond (nooit veel gesnoept.. ) Weet dat ik buikspier oefeningen zou moeten doen, maar dit is nu net iets waar ik hekel aan heb
ten eerste geduld, het kan wel 9 maanden a 12 maanden duren voordat je hormonen e.d. uberhaupt helemaal weg zijn en dus ook je buikje. Je kan rustige buikspieroefeningen doen en bv veel lopen (lekker met de kinderwagen hihi) Als je netjes eet en je beweegt netjes komt de rest echt vanzelf
Dank je Isademi! Bewegen doe ik inderdaad door te wandelen (genietend achter de kinderwagen ) en te fietsen.. Dat eten zit dus wel goed, alleen geduld.. tja, dat heb ik maar weinig hihih maar goed, ook dat zal ik proberen
mooie buikjes weer meiden!!! ik zal morgen eens weer een foto maken kijken of er weer verschil in zit
zit volgens mij nog niet veel verschil in hij was natuurlijk al flink geslonken dus mag al niet klagen hihi nog ff wachten totdat ik weer verschil zie
Dank jullie wel. En al was ik het zo zat op het laatst ik mis mijn buikje nu stiekem toch wel een beetje hoor. @ Lydia; Bij jou gaat het ook al weer hard! Geniet er nog lekker van. Maar aan de ene kant kan het niet snel genoeg gaan denk ik voor je he!?
ja gaat echt snel ! kan ni wachten om ons meisje te verwelkomen en hier mn hopelijk snel oude buikie (voor zover die terug komt ) te showen !
ik heb een belly bandit gebruikt op zich best fijn of het nu heeft geholpen ja of nee het bood me veel steun!!
jaaaa ik mag weer ben zo trots 19 dagen na de bevalling!!!! let niet op me verknipte pyama broek whaha