en bijna 6 maanden later.. Ik was tijdens de zwangerschap 13 kilo aangekomen, na ongeveer een maand was ik 10 kilo kwijt.. De rest is er nog steeds niet af. Maar ach, ik doe mijn best er ook niet voor..
Nog maar 4 van de 18 kilo is toch ook netjes! Die laatste kilo's zijn gewoon het moeilijkst! ik kan er zelf goed mee leven zo.. Daarom doe ik voor die 3 kilo geen moeite denk ik!
ziet er goed uit hoor!! je hebt nog wat ontzwanger maandjes te gaan en ach je mag toch wel een beetje zien dat er een beebe in heeft gezeten, al zijn er denk ik genoeg vrouwen die jaloers zijn op je buikje die nog geen kids hebben gehad hoor
Voorkant..2 weken na tweede bevalling. (baal alleen van die zwangerschapsstreep, maarja..voorlopig nog een aandenken aan de zwangerschap)
Ik zou niet balen van die streep hoor assi!! Ik zou een moord doen voor jou buik MET streep wauw wauw wauw!!
Assi: Wow!!! Enne zo'n streepje had ik ook maar die is helemaal weg gegaan hoor. Heb je ook een foto van hoe je buik was?
het grappige is dat ik de streep tijdens de zw.schap minder duidelijk vond haha! zal ff een foto zoeken van mijn zwangere buik..