Buikje 12 dagen na de bevalling, toen moest ik er nog 4,5 kilo af. Nu 6 weken na de bevalling zit ik nog ongeveer 1,5 kilo boven mijn gewicht voor de zwangerschap. Mijn buik is inmiddels weer bijna als voorheen, hier zullen nog wat buikspieroefeningen aan te pas mogen komen en dit mag weer vanaf nu na de keizersnede.
Dank je. Nee geen streep. Hoogzwanger ben ik nooit echt geweest, ben bevallen bij 33+1 dus heb wel een beetje vals gespeeld... Was op dat moment ruim 10 kilo aangekomen.
Foto van 31 weken is de laatste die ik heb. Wilde eigenlijk nog een zwangere buiken fotoshoot doen, maar toen was ik al bevallen!
ja had indd niet een hele grote buik hihi valsspelerd nee grapje is alleen maar fijn.. maar dan ist niet te vergelijken voor mij .. (ookal is mn buik alweer een stuk beter dan de foto's die hier nog ergens staan.. ) volgende week zwemmen met jinte.. daar gaan we dan met mn buik hihi..
Ziet er zeker wel goed uit ja ! (ik kan mn navelpiercing niet meer in (nog niet althans) ziet er niet uit en irriteerd.. )
Nee he, buik was niet heel groot. En zo heeft ieder nadeel zijn voordeel zeg maar... (nadeel is te vroeg bevallen)
Heb mijn piercing maar 2 maanden uit gehad maar moest wel even doorduwen, alsof ik iets door moest prikken zeg maar. Wat leuk dat je gaat zwemmen met je meisje, lijkt me ook erg leuk, nog even geduld tot ze haar prikjes heeft gehad. En ach, ze zien dat je dan zo'n kleintje bij hebt al heb je dan nog een buik, 9 maanden ontzwangeren toch?! (heb je buik niet gezien foto's zijn weg)
Wow Blondje!! Echt super mooi! Hier kan ik niet meer vals spelen haha Had ook een mini buikje tot ong 32/33wk en nu groeit ie heel hard Helaas weet ik uit m'n vorige zwangerschap dat een prematuurtje ook erg zwaar is (hellp/vergiftiging) en loop nu liever door tot 40 weken Gaat het allemaal lekker met jullie meisje nu? @lydia; ben benieuwd, maar het zag er al super uit bij jou hoor!!!
Nou hier die van mij! Deze fotos zijn gemaakt met 38 en 39 weken zwangerschap. Ben daar na nog 2 weken doorgelopen(tot 40+6) en was nog dikker maar wilde niet meer op de foto