En nog eentje van de voorkant. Had zelf gedacht een grotere buik over te houden na een tweede. Maar gelukkig het valt mee
De eerste dag vond ik het ook slap. Maar ik blijf me insmeren met zwangerschapsolie van Weleda. Ik merk nu dat mijn huid veel steviger is geworden. Het is nog maar 11 dagen terug. Over 4 weken weer wat buikspieren en het komt weer goed
Heel mooi hoor! Je bent nog maar 11 dagen geleden bevallen Zo was mijn buik ook 2 weken na de bevalling.
Het is trouwens voor mij alweer heeeel lang geleden hihi....maar dit was mijn buik na 11 maanden. Gewoon een "normale" buik en niet superstrak ofzo. Het is een beetje rare foto want ik heb hem moeten knippen uit een andere...... Bekijk bijlage 223949
Oh deze is ook van na 11 maanden, ik hield hem natuurlijk wel een beetje in. Op deze foto zag het er beter uit dan het was hoor. Ik vind mijn buik daar zelf mooier dan nu. Mijn huid is nu ondanks het dagelijks smeren toch minder strak en zacht, een beetje krakelig noem ik het. Bekijk bijlage 223961
Haha het ' ik houd hem in ' klinkt mooi . Ach ja ik hield voor de zwangerschap standaard met stappen enz m'n buik in nu ook hoor
Wat is er met je navel dan?? En ach, ik mag eigenlijk niet klagen....mijn huid is niet superstrak maar als ik sta is het wel gewoon strak, verder geen striemen gehad én ik weeg zelfs 5 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap....en ja, ik ben ondertussen een 30'er en merk ook wel dat mijn huid niet meer hetzelfde is als op mijn 25ste hihi.
al eens eerder hier een foto geplaatst. Nu is Matthijs bijna een jaar en ben ik weer op het gewicht van voor de zwangerschap.. Mijn buik is weer plat maar nog niet helemaal strak.. maar heb ook geen zin om oefeningen te doen ofzo
en nog 1. Heb trouwens nog steeds een klein beetje een zwangerschapsstreep maar vind dat wel bijzonder.
@Wendy, Mooi joh. Ik vind je huid er ook zo mooi uitzien! @Juffie, Nou als ik je in bikini zou zien zou ik ni eens denken dat je kinderen hebt, ziet er echt goed uit hoor. Hier is mijn zwangere buik dan een paar dagen voor mijn bevalling, 41+ weken. Helaas geen super foto dus ik moet het ermee doen en me buik was MEGA. Eerst kwam mijn buik door de deur en daarna ik. Bekijk bijlage 224190