chai: thanx! Jij had een flinke toeter inderdaad zeg. Eens kijken of ik nog een foto kan vinden van mijn 40 wk buik
Wat lief en zo mooi gaaf . Ja ik denk dat ik nog wat goed te maken had aangezien ik eerst steeds een hele kleine buik had volgens de vk. Daar kwam ze op een gegeven moment op terug.
Zo, hier een paar foto's voor de dames die denken dat die pannekoekplatte buiken normaal zijn na de zwangerschap Voor, 39 weken (ben met 39+1 bevallen) en na, nu net gemaakt met 8+2 na de bevalling.
(ik moest natuurlijk wel voldoen aan de hoge druk die jij en Nadesy me op legden haha) @Evi Respect meis! En natuurlijk is (LANG!) niet iedereen zo plat als een dubbeltje na een zwangerschap. Maar jou toeter is ook wel al voor een heel eind verdwenen moet ik zeggen...
O ja dit was mijn laatste foto, 3 dagen voor de bevalling met 41,5 week: Let niet op de (huis)kleding whaha Bekijk bijlage 224208
evi: ligt natuurlijk ook aan je postuur voor je zwangerschap.. Zoals ik nu ben was ik ook voor de zwangerschappen van Nathan en Matthijs. Heb er eigenlijk niets aan gedaan. Niet gelijnt, geen buikspieroefeningen enz.. Maar alleen maar goed inderdaad dat jij je buik er ook op zet. Daarbij ben jij ook al een heleboel buik kwijt en ook nog maar 'net' bevallen.
Oké, edit, pannekoekplatte en streeploze buiken dan. Toto 30 weken geen streepje te bekennen, maar daarna...
Zo 5 kilo! Doe je goed Indd als je van te voren al niet super slank was kun je dat ook niet verwachten na de zwangerschap