Foto's buik na de bevalling of na een paar maanden na de bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door NathalieD, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hey wendy heel eg lief van je dat je mij motiveert! Ik zou het liefst willen trainen ja maar ik heb zoo weinig tijd met baby he , ik weet het is misschien smoesje maar ik probeer al wel dagelijks te wandelen minimaal half uur met babywagen!!
    Ja en je hebt gelijk dat jonge meiden ook van die streepjes etc hebben zonder dat ze nog mama zijn

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    @ sila of het nog goed met je komt??!

Wat is er mis met je buik?!:D ik vind m heeeel mooi hoor!:D

Dus het komt niet goed, het is al goed :)

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

sam20 thnx heell erg lief van je maar ik heb nog vet en straie ik smeer wel dagelijks maar ik weet niet of het echt effectt heeft .

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    Ik zie bij vriendinnen dat de straie lichter wordt dus minder zichtbaar.. ikzelf val onder de gelukkige die geen streepjes heeft maar snap heel goed dat vrouwen zich hier aan storen..
    En wat betreft smeren: baat het niet dan schaad het niet! Je huid blijft er zoiezo mooi mee! En wandelen is toch al een begin? Enne stofzuigen/dweilen etc is ook beweging! En als de ukkie's kunnen zitten lekker fietsen!!
    Ik ga na de carnaval weer zuma'en in les verband,dus je betaald vooraf en er wordt op je gerekend. Zo blijf ik gaan haha..

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    Zumba bedoel ik..

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja idd baadt het niet dan schaad het ook niet!! zumba is ook leuk!!! ja als je vooraf moet betalen dan moet je wel gaan ja haha
    wat goed dat jij geen striae hebt! ik helaas wel :(

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik heb Ook striae hoor.. Schrijf k t goed zo :p
    Ongeveer net zoals jou sila en ik kan snappen dt je je eraan stoort.. Doe ik zelf ook... Maar bij een ander is/lijkt het altijd minder erg als bij jezelf..

Maar bedenk dt dit alleen in JOU/MIJN hoofd zit... Want andere denken net zo over ons als wij over de ander denken.. En dat is meestal positief;)

Weet je wat.. Ik maak straks wel ff wen foto.. Dan zie je dt je niet de enigw ben ;)

@ smeren.. Pff ik ben er te lui voor eerlijk gezegd ik kan dag niet consequent:p

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    Daar is niks "goeds" aan hoor,gewoon geluk gehad vrees ik..
    Idd zo hou ik t sporten in ieder geval vol..
    Meid volhouden met wandelen en t kan alleen maar beter worden! Pas 5mnd geleden bevallen he!! 9mnd op 9mnd af zeggen ze.. en wat is dat op een mensenleven..

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

sam20 ja ik ben nu ook benieuwd naar jou buik foto haha :p

achja ik had 5kilo baby in me buik eigenlijk valt die strepen ook wel mee als ik zo nadenk. En ik was 30 kilo zwaarder

@wendy ja vanaf nu kan het alleen maar beter worden hoop ik ! ik wil ook als het mooi weer is zwemmen en skeeleren ff lekker in beweging

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    geef het echt de tijd hoor. Hier begon ik met een maand of 9 pas wat gewicht te verliezen. Natuurlijk de eerste kilo's wel meteen kwijt maar de extra kilo's duurde wel even.
    Hier trouwens ook een paar streepjes net boven mijn heupen. Je ziet ze wel maar worden steeds minder paars.

Oh ja en platte buik is natuurlijk fijn maar hier helaas ook platte borsten erbij gekregen.:( Nu had ik al geen grote cup hoor. Maar is nu echt slap allemaal:)

Zo zie je allemaal wel wat te klagen. :D

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Mooie buik heb je Wendy!

Mommy-makeover is een buikwandcorrectie en een borstlifting. Als de laatste op school zit en ik begin weer een beetje met werken ga ik ervoor sparen (misschien begin ik wel eerder met sparen, even zien).

Die streep kan nog wel ff duren.

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    ooww wat een verschrikking.... ik wil niet..:)

Njaa.. hier mijn buik... 2 maanden after....njaa officieel 7 weken:p

Owjaa die gekke gekleurde dingen zijn de mouwen van mn vriend zn te grote trui hihi zit zoooo lekker!:D

13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    en hier was ik nog zwanger:p

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Jouw buik ziet er ook alweer aardig uit.... valt best mee hoor!

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

sam20 mooi buik hoor zo kort na bevalling, na paar maanden is het helemaal back in shape denkik

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    Sam 20: mooie buik hoor! Hallo je bent 7wkn geleden bevallen ( net als ik toevallig) we willen te veel te snel meis ;)

17. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Oow... Nou ehh dankje dames :)

Haha ik vind het echt erg...:p dat hangende vel, de streep, striae...

Bleghh... Ben ook bijna 30 kilo aangekomen...
    Die hoeven er niet allemaal af.. Want was. Wel dun... 48 kilo bij 1.60 dus niet heel mager ofzo maar goed :p
    Weeg er nu nog 60.... Dus nog 7 te gaan ofzo...
    En ben best lui wbt sporten enzo haha dus zal wel niet snel gaan:)

18. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    @ wendy haha jaa misschien is dat wel een beetje waar:p

Geduld is niet mn sterkste kant;)

19. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    Sam 20

Ik woog 50 bij 1.69 dus ik was ook aan de magere kant. Ik ben ook al tevreden als ik op de 53 eindig hoor. Zie ik er ook wel gezonder uit mischien.. Nog 3,5 kilo te gaan dan hier..
    Maar zeker te weten dat het bij jou nog goed komt! Oke streepjes zullen wel een beetje blijven maar een plat buikie gaat jou wel lukken!

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    sila waar is je buik??

mayd.. hopelijk komt je buik indd weer wat in vorm , leuk een 2e wij willen dat ook t liefst zo snel mogelijk :)

wendy ik weet t ni van diestreep.. bij mij istie al wel een heel eind minder maar niet weg..

Deel Deze Pagina