Foto's buik na de bevalling of na een paar maanden na de bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door NathalieD, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier is mijn buik precies hetzelfde, ook 14mnd later.
    Denk dat ie van mij nooit meer weg gaat... mijn vel is zo opgerekt en ineens is mijn buik heel hard gegroeid dus volop striemen.

2. bereke

bereke Niet meer actief

Leliane, bedankt om je foto te plaatsen. Hoewel ik wel wist dat ik vast niet de enige was met zo'n buik voelde het soms wel zo ;). En je ziet dan al die platte buikjes voorbij zoeven... . Nu weet ik weer dat ik inderdaad niet de enige ben en dat ik het gewoon moet aanvaarden.

3. bereke

bereke Niet meer actief

Denk wel niet dat ik zelf een foto durf plaatsen. Ga er nog eens over nadenken. Zo dapper ben ik dan weer niet. Maar zoals ik al zei: ik moet het nog leren aanvaarden eigenlijk... .

4. Leliana

Leliana Niet meer actief

Bereke: Ik heb er ook 14 maanden over gedaan voor ik het kon aanvaarden! :( Ik heb echt nog wel even een paar minuten met de muis op de verzendknop gezeten want ik wist niet zeker of ik hem wel wilde plaatsen ... Uiteindelijk mijn angst toch maar overwonnen!

Caruli: Hier ook hoor .. Mijn huid rekte in de zwangerschap gewoon te veel, te snel! De striemen maken mij eigenlijk niet veel uit! Het is echt dat vel ... ik kan het alle richtingen uitrekken! :$ Bizar!

Mariska: Ik ben maar 10 kg aangekomen in mijn zwangerschap. Die waren er heel snel weer af + nog eens 5 kg extra (door de borstvoeding) . Maar ook ik kon , door de buik, niet meer in mijn oude broeken. Mijn lichaam is zo veranderd.
    Inmiddels door de lage eigendunk weer 20 kg gegroeid, dus ik ben nu zwaarder als dat ik tegen het einde van de zwangerschap was! :(
    Ben nu ook weer hard bezig dat er af te krijgen.

Jij bent nog maar 6 weken geleden bevallen dus jou buik zal het komende jaar nog echt wel bijtrekken hoor! Klinkt gek van iemand die zo'n foto heeft geplaatst.. maar geloof me, vorig jaar zag het er bij mij allemaal nog veeeel erger uit.

'Fijn' om te weten dat ik niet de enige ben! Doet me echt goed ..
    Voelde mij soms echt een mutant! :)

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Dit is mijn buik 10 maanden na de bevalling van mijn dochtertje. Ik was 30 kg of misschien wel meer aangekomen *schaam* Met 11 maanden had ik nog 4 kg te gaan totdat ik weer op mijn startgewicht kwam.

6. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo,

Hier mijn buik (17 mnd na bevalling)
    Nog steeds niet plat...maar heb de hoop opgegeven zo erg is het nu ook weer niet!

7. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Dit was trouwens mijn buik net voor de bevalling::D

8. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.820
    9.326
    113
    Gelderland
    Leliana, Wat ontzettend goed dat je de foto hebt geplaatst en daardoor ook je buik hebt kunnen laten zien aan je vriend. Je hebt 2 prachtige wondertjes op de wereld gezet en daar mag je ontzettend trots op zijn.

Ik zal ook even een foto plaatsen van mijn schade die inmiddels wel stukken beter is geworden doordat ik al mijn kilo's weer kwijt ben..
    Dit was mijn buik 3 maanden na de bevalling. Ik had toen in het vorige topic ook deze foto geplaatst. En ik schaamde me kapot omdat je allemaal van die strakke buikjes zag. Mijn litteken staat nog steeds heel scheef (is nu op de foto niet te zien)en er blijft zo'n afdakje de striemen zijn stukken minder nu. Zal is kijken of ik morgen even een foto kan maken van mijn buik nu.

9. Onder water

Onder water Niet meer actief

1 dag voor de bevalling

10. Onder water

Onder water Niet meer actief

Buik zo'n half jaar na de bevalling

Buik is goed rechtgetrokken, maar mijn kont en borsten blijven hopeloos:)

11. Leliana

Leliana Niet meer actief

Luna, dankje :) Ben ook supertrots op mijn mannetjes! :D
    Ik kan me het nog wel herinneren inderdaad van jou litteken!
    Dus dat is helemaal niet bijgetrokken?

Dniise, Wat ben je lekker bruin zeg .. :D

12. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Gelukkig meis dat je het niet verkeerd opvat;) Gebeurd namelijk wel vaker hier:p
    Nogmaals; Vindt het echt super van je dat je je foto hebt geplaatst:)

13. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ach..what the hell, zal ik dan ook maar...

Mijn tijgervelletje, 3 maanden na de bevalling. Er zit nog 4 kg teveel aan.

Ik vond die striemen vreselijk!!! 3 weken voor de bevalling schoten ze erin. Ik heb de ogen uit m'n kop gejankt, zo erg vond ik het. En ik baal er nu nog steeds wel van hoor. Maar als ik naar m'n meisje kijk en zie waar ik het voor gedaan heb, dan maakt dat (bijna) alles weer goed.

Ik smeer me wel een ongeluk met een duur cremetje.. :) Er zit inmiddels al voor 100 euro aan creme op..
    Geen idee of het helpt, maar "psychisch" helpt het wel. :p

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    @linnie, het is al redelijk licht geworden!! hier zijn ze nog behoorlijk paars.

ik schrok ná de bevalling van mijn striemen zeg, ik kon ze daarvoor niet zien (onderaan mijn mega buik)
    no way dat ik een foto ga posten hier, van mijn postnatale slachtveld. knap van jullie dames! weet ik dat ik niet de enige ben. (en dames met met strakke buiken: heel mooi hoor!!)

15. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ik smeerde me ook suf maar ik heb nu dan eindelijk de goeie creme gevonden:D Die bio oil is bij mij de deur uit. Ik gebruik nu creme van het merk Moraz (skinsaver). Dat is een product in Israel gemaakt van producten uit de dode zee. Alleen te koop op de israelwinkel site en in de winkel in nijkerk. Echt SUPER spul en maar 15 euro. Het is ook bewezen dat het werkt bij 2e graads brandwonden. Ik heb het idee dat ze hierdoor bijna verdwenen zijn en ik gebruik het nog niet eens zo lang.

16. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Respect...

De foto van Leliana heb ik niet kunnen zien, maar jij ook respect meid!!

Hier ook een getekende buik (Lees: tijgerprint) na zwangerschap met 30kg aankomen , en de omschrijving W-vormig flubber iets... heel herkenbaar!!! (zelfs nu nog na 15 maanden met nog 15kg te veel gewicht)

Om dan al die strakke buiken langs te zien komen....:(

Ik gun het jullie wel hoor begrijp me niet verkeerd.
    Maar ik gun het mij net ietsje meer ;)

17. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Desalniettemin ben ik helemaal dol op mijn meisje natuurlijk en zou ook niet anders meer willen!!!!
    Zo ondankbaar ben ik nou ook weer niet ;)

Maar wat ik nog even wou zeggen... echt knap dat jullie je na foto's er op durven te zetten en dan met name de "niet-mooie" buiken.
    Wat uiteraard ook gewoon mooie buiken zijn, want er is iets heel moois uit gekomen.
    Die andere buiken geven een vertekend beeld en is helaas voor een minderheid weggelegd.. lijkt het (deprimerend hè?!)
    Hahaha dus tip voor de zwangeren onder ons... ga uit van het ergste, kan het uiteindelijk alleen maar meevallen

18. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Bedankt dames. :)

Tja...weet je, ik schaam me er ook niet voor. Ik had het liever anders gezien, maar dat is nou eenmaal niet zo. Ik weet dat er genoeg vrouwen zijn die ook striae hebben overgehouden aan de zwangerschap die zich wel schamen. En ik vind dat gewoon niet nodig. Dus misschien kan ik het taboe zo een beetje breken. :)
    Volgende maand gaan we met ons meisje op baby zwemmen en ik ga gewoon in bikini hoor.
    Vlak na de bevalling riep ik heel hard dat ik nooit geen kinderen meer wil, omdat dan m'n buik nog erger "verminkt" word en dat ik nooit meer in bikini ga. Maar ik ben er nu allemaal op teruggekomen. :D
    Ik ben overigens wel heel benieuwd hoe het er over een paar jaar uit zal zien.

19. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    ik weet dat ik veel geluk heb!

20. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    en ter volledigheid ook even de zijkant
    (komt wel door borstvoeding en een hyperactieve schildklier...)

Deel Deze Pagina