Foto's buik na de bevalling of na een paar maanden na de bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door NathalieD, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haiko ja op mn borsten heb ik 2 ienieminie streepjes maar die zijn wel pas na de bevalling gekomen..

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

@halko volgens mij 6 weken na de bevalling mag je weer voorzichtig beginnen met buikspieroefeningen. Maar eigenlijk moet je dat even navragen aan de vk want ik durf het niet zeker te zeggen!

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

oh ja dat heb ik ook (niemand ziet het behalve ikzelf), door de hoeveelheid borstvoeding die erin zat ;)
    gelukkig kun je daar gewoon een mooi bhtje overheen doen :)

4. Ons Kleintje

zeker weten, mijn kleinste is nogaltijd erg vaak doodziek door complicaties helaas.
    Ja ik merk het door het zien van dit topic. Mijn zus heeft wel veel striae gekregen door de zwangereschappen dus ik ging ervanuit dat ik dit ook zou gaan krijgen.
    Ik zag er ook wel uitgerekend uit hoor bij de tweeling met 27 weken. met zijn tweetjes wogen ze 1985 gram, dus nog niet wat een `normale` baby weegt, maar ik had een enorme buik en daarbij gingen ze ook nog overelkaar heen liggen zodat ik een gekke buik had :D

5. Chai

Chai Niet meer actief

Ik had ook veel striae maar met wat aandacht is het nu zo goed als weg. Maar ik denk ook dat ik geluk heb dat striae om de een of andere reden erg goed geneest bij mij.
    Over elkaar heen liggen? Hihi, wow deed dat geen pijn dan? :D
    Wat vervelend dat ze nogsteeds ziek zijn, komen ze daar nog ooit vanaf of is het permanente schade?

6. Chai

Chai Niet meer actief

Vanaf 6 weken mag het.
    Maar ik ervaarde dit als zeer pijnlijk, terwijl ik hele sterke buikspieren had voor mijn zwangerschap. Dus doe het vooral rustig aan als het pijn doet.
    Zeker niet te vroeg beginnen want dan kan je blijvende schade oplopen aan je spieren.

7. Ons Kleintje

Oh wat goed dat het zo is opgeknapt dan!
    Nee ik voelde het wel maar deed geen pijn :)

Ja t is permanent maar kan er deels overheen groeien. Longschade en darm was gedeeltelijk weggehaald door NEC.

8. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Ik ga het ook maar doen! Ik ben nog niet tevreden, maar het lijkt wel de goede kant op te gaan. Ik weet dat ik me niet druk hoef te maken maar ik had gehoopt dat het sneller zou gaan:) en moet dus nog even de knop omzetten.
    Ik sport sinds een maand al weer maar durf nog niet uitgebreid mijn buikspieren te trainen. Ik voel dat er nog ruimte tussen mijn rechte buikspieren zit, en weet niet of dit nog te veel is...ik vind het moeilijk inschatten. Ik ben in mijn zwangerschap 19 kilo aangekomen, voornamelijk aan mijn buik:$. Ik ben nu nog 5 kilo van mijn startgewicht verwijderd.

De striae is echt balen, hele zwangerschap nergens last van, tot de bevalling...;)
    De linker foto is van mijn buik met 6 weken zwangerschap, rechter met 36 weken...

9. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    en 4 maanden na de bevalling

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik zag je eerste foto en dacht ZO die ziet er alweer goed uit..
    maar dat was de foto van 6 wk ;)

maar je had ook echt een MEGA buik .. snap dat je nog niet tevreden bent.. we hebben denk een beetje het zelfde lichaam en buik+benen zijn die 5 kilo ..
    lukt wel hoor :D! gewoon rustig aan sporten, dan kunnen we in de zomer weer zonder problemen in onze bekini
    :D!

11. Ons Kleintje

haha ik dacht precies hetzelfde ;)

12. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Hm nou nee, was het maar zo'n feest! Haha sorry voor de verwarring!
    @Lydia; ja klopt dat ik een mega buik had. En dit was nog maar bij 36wkn... ik heb tot 40+4 gelopen en hij groeide lekker door... Ach ja idd lekker sporten...maar durf dus nog niet helemaal fanatiek mn buikspieren te trainen, ben bang dat ik dan mijn buikspieren beschadig...

13. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    En ach... in bikini ga ik toch wel!

14. Chai

Chai Niet meer actief

@mvm1984,

Wat een mooie buik had je joh, een lekker bolletje! :D
    Knap dat je nog niet echt buikspieren doet, dat is ook beter hoor.

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik doe niet meer mee :p

16. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Wow gefeliciteerd! Zo lang op de 1e moeten wachten en zo snel een brusje!

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha ja echt he ! :D:D

18. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hier ook nog maar ff; Super gefeliciteerd Lydia! Geweldig dat het deze x zo vlot raak is meid! :D
    Idd, nu doe je (ff ;)) nie meer mee hier. Maar dat komt wel weer volgend jaar hihi!
    Nu kunnen we weer lekker je mooie boller wordende buikie bewonderen. ;) Geniet ervan en dat het maar een voorspoedige zwangerschap mag zijn! :)

19. Chai

Chai Niet meer actief

Waha! Wat goed zeg, gefeliciteerd!!

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    thanxx meiden :D!!
    indd volgend jaar gaan we er maar weer voor :D!! ( mn navel is al weer back in town.. :p bleghh !

Deel Deze Pagina