ohh een na de zwangerschap buiken topic....hmm haha sommigen zijn echt al mooi in de plooi..jarloers!! zal eens een foto maken van mij fluffy buik! Hebben jullie die streep nog!?? Ik heb hem NOG STEEDS! onder én boven de navel, wel lichter en niet zo donker maar hij zit er nog wel!! gaat dicht niet meer weg ofzo?
Ik heb ook nog een duidelijke streep, al sinds de zwangerschap van mijn dreumes. Is tussendoor niet weggegaan.
Twee weken na mijn bevalling: Het lijkt mee te vallen zo van de voorkant, maar het is een grote slappe pudding! haha. Zit ook nog 6 kilo boven mijn startgewicht..
Mijn borsten zijn ook een stuk groter en hangen beduidend lager dan op de beginfoto haha. mijn vriend had al zo'n leuke mop: Wat heb je nu wel tussen je borsten.. wat er voor de zwangerschap niet zat?? JE NAVEL!!
@Kaar Hahaha, dat grapje was wel leuk hoor! Je buik ziet er echt al heel goed uit voor 2 weken na de bevalling en zoeen mooi huidje ook al!
Maha vind die stiekem wel errug grappig Je ziet er trouwens al goed uit hoor! Wacht maar tot je een paar weken verder bent (helaas gaan de borsten vaak ook weer wat terug in grootte hihi )
Wow lijkt mijn buik wel die hier op de foto staat. Ik ben ook bang dat ik hem nooit meer kwijt raak. Maar meid, eerst maar eens klaar zijn met kids krijgen en dan kun je altijd nog zien wat ervan over is
Ik word er zelf eigenlijk best wel verdrietig van dat zoveel mensen hun buik (en indirect dus ook mijn buik) niet mooi vinden.... Nee het zijn niet Carmen Electra buik en borsten, dus volgens de mode is het niks... Maar mijn streepjes zijn MIJN mamastripes... net als een soldaat strepen verdient na een heldendaad... Het is het huisje van mn prachtige dochter!! Nee ik schaam me absoluut niet voor mijn buik... ik ben mama en dat is te zien....
tja iedereen heeft daar een eigen mening over.. ik ben heel trots dat mijn geweldige wondertje uit mijn buik komt.. maar om nou te zeggen dat ik er blij mee ben dat dan mijn buik niet meer mooi is, en dat ik daar blij mee ben omdat daar mn meisje in heeft gezeten.. nouuuu.. nee ! .. maar ieder zn mening.. prima dat jij t niet erg vind
nee inderdaad. Ben trots op dat mijn borsten mijn jongens gevoed hebben maar baal wel hoor dat er nu weinig meer van over is.
Ja die meningen blijven verschillen idd. Ik ben er ook trots op dat mijn buik ons zoontje gedragen heeft en dat mijn borsten hem gevoed hebben, maar ik baal echt heel erg van hoe mijn lichaam er nu aan toe is... Ik heb al eerder foto geplaatst, van 4 maanden na de bevalling. Net weer een foto gemaakt... ik zie nog niet echt verschil:x...