Wel weet ik dat mijn buikspier nog steeds niet dicht is en ik dus geen buikspieroefeningen kan doen.... Ik ga nu gewoon richting de 9 maanden en dan zien we wel weer verder. De linker is van 4 maanden, de rechter van vandaag, 5,5mnd... Hieronder zijaanzicht...
Hier foto van mij! De zwangere buik is een week voor de bevalling genomen, en de niet zwangere buik is 6 dagen na de bevalling, er zit dus 13 dagen tussen!
Nou hier ook dan de mijne! Eerste foto is een week voor de bevalling (ben dus 10 weken te vroeg bevallen maar het was al een beste bol), en de 2e is van vanochtend, 6 maanden erna! Mijn buik was al vrij snel weer plat moet ik zeggen (plat.. niet strak), mijn vet en striae zit echt op mijn heupen, kont en bovenbenen.. Je ziet het wel een beetje op de onderste foto, zal hieronder nog een foto plaatsen van de zijkant!
Hier dan de striae op mijn heup, aan de andere kant is het ook zo. Ik las hier ergens over de knijpmassagetechniek? Als ik google kom ik alleen een afknijptechniek voor jongetjes tegen.. Met mijn bovenbenen en kont ben ik minder blij, maar daar ga ik geen foto's van plaatsen Al met al vind ik het heel goed meevallen, striae had ik ook al bij mijn puberteit en dat is destijds heel mooi weggetrokken Nog 8 kilo en dan ben ik weer op gewicht..
Gefeliciteerd moonchild, met de geboorte van jullie zoontje!! En je buik is al flink geslonken zeg, wauw!
@ Moonchild, wat is je buik snel weg zeg! Ow je bent echt net bevallen zie ik, gefeliciteerd!! Mijn buik is al redelijk plat, maar nog lang niet strak. Mag niet klagen, maar ik ben gewend een heel mooie en strakke buik te hebben. Ook was mijn navelpiercing erg gaan ontsteken tijdens de zwangerschap, dat zag er echt niet uit, en zie je nog steeds wel wat van wat dus niet mooi is!
tygo is van 25 mei 2007 ryan en dion 26 september 2008 ilay 9 september 2010 eindgewicht 73 kilo nu 63 kilo
de meeste buiken zijn alweer zooo mooi, ik heb na 16 maandennog steeds veel schade hihi, komt vast wel goed oooooit
Ik kom ook ff m'n buik showen . Nog 4,5 kg te gaan tot mijn startgewicht, maar het schiet al mooi op!! Verder heb ik een ieniemienie beetje striae, maar ik vind dat juist mooi, is echt een aandenken aan mijn 2 kids!
Dank je, Kellox! Die striae wordt idd vast nog minder, maar al zou dat niet zo zijn dan stoort t me nog niet! Vind t echt een soort tatoeages !