Misschien is het nog leuker om foto's voor-tijdens en na de zwangerschap te plaatsen, om een goed beeld te krijgen tenminste?
Wat heb jij een mooie wespentaille! De striemen vielen me niet eens op omdat ik bezig was met jaloers zijn op die taille.. Mijn buik willen jullie na de bevalling denk ik niet zien.
aan jullie mooie buiken te zien, voor en na de bevalling, skip ik dit onderwerp! Mooi hoor meiden en geniet van jullie wondertjes!
meiden, hoe dan ook, onze buiken zijn PRACHTIG!! we hebben er maar mooi een wondertje in laten groeien en dat mag best gezien worden!!
ik zie dat je je foto hebt weggehaald.. wat knap van je dat je het gedurft hebt... ik durf het niet en vershuil me nu alweer achter het excuus dat jij dat mag, want jij hebt er 2 in je buik gehad en ik maar 1! maar iets met een w en ik ja dat heb ik ook!
Ik had mijn bijlagen gewist maar was alweer helemaal vergeten dat ik hier ook foto's had geplaatst. Inmiddels ben ik wel over de grootste schaamte heen .. Dit is mijn nieuwe lichaam en ik kan daar niks meer aan veranderen! De weg naar acceptatie is behoorlijk moeilijk ... Ik zal de foto's even opnieuw plaatsen.. Hier was ik al zwanger (15+ weken) en had ik al een buikje: Bekijk bijlage 134516
en de laatste spam .. Dit was met 4 weken, toen wist ik nog niet dat 't er twee waren! Bekijk bijlage 134524
En dit was vorige week, bijna drie maanden na de bevalling, toen mijn man een foto van mij in mijn bikini maakte om te laten zien dat ik zo echt wel mee mag naar het zwembad , de schat: Bekijk bijlage 134573 Mijn kleine W-tje zit verstopt onder de rand van mijn broek, maar als je goed kijkt kun je het wel zien. Op mijn buik zitten een paar kleine scheurtjes en nog dat bruine streepje van mijn navel naar beneden. Mijn benen daarentegen zijn van onder tot boven uitgescheurd. Net zoals mijn borsten trouwens. Tja..
Bekijk bijlage 134598 Mijn buik 6 maanden na bevalling (ks) De strepen zijn niet heel rood, maar toch flinke straie. Ik plaats de foto's voor de meiden die het ook hebben. Ik vind het nl heel erg, ben mega onzeker erdoor. en dan zie je heir prachtige platte buiken na de bevalling.. Snik...(ik gun het jullie wel hoor, haha) Het ligt aan het licht waar ik in sta hoe erg je het ziet.. Ik hoop met wat zonnebankjes dat het minder wordt...
Ratatosk, hihi, ik verstop dat w-tje ook altijd net achter mijn (onder)broek rand! 'Vroeger' droeg ik nog wel eens van die heupbroeken, moet ik nu niet aan denken Dan bungelt gelijk alles alle kanten op! Je ziet er goed uit hoor .. ik zie mezelf nog laaaaaaaang niet in badkleding lopen!