knap dat jullie je buik durven te laten zien ho rmeiden. HIer bijna 8 maanden terug bevallen van nummer 3 in 4,5 jaar tijd en nog steeds 10 kilo te zwaar en een buik alsof ik 4 maanden zwanger ben. Wat baal ik soms van die buik, maar aan de andere kant als ik kijk wat ik er voor terug gekregen heb. Maar graag zou ik die vetrollen weg hebben, maar ik kan me gewoon nog niet tot lijnen toe zetten. (komt ook wel door heel veel stress en spanning en ik ben een stresseter). Heb echt bewondering dat jullei het durven te laten zien.
Zo zie ik er ook uit! Vriendlief vindt mij ook prachtig, kan het me niet voorstellen maar goed. Ik heb ook heel veel striae op m`n bovenbenen en in m`n taille. De meeste komen van de 1e zwangerschap, maar het blijft paarsrood van kleur. En ook het bekende Wtje heb ik. Ik walg van mezelf als ik in de spiegel kijk. Als ik er wat over zeg, krijg ik als reactie, ja maar moet jezien wat je er voor terug hebt gekregen. Jaa, dat weet ik maar daarom mag ik toch wel een beetje ongelukkig zijn over m`n lijf. Ik wist niet dat een zwangerschap zoveel schade kon aanrichten. Als ik me nu bedenk, hoe ik vroeger klaagde over een onzichtbaar vetrolletje, schaam ik me heel diep...
Hier hetzelfde.. Toen wisten we niet beter zal ik maar zeggen. Ik wist ook echt niet dat een zwangerschap ZO veel schade aan kon richten inderdaad, striae oke, maar al die rest, en dan heb ik het nog niet eens over de schade op plekken waar ik geen foto's van ga plaatsen Ik blijf toch nog wel hopen dat het iets beter wordt maar ik vind zelf dat ik het al best goed geaccepteerd heb. Hetgene waar ik het meest blij mee ben is dat ik bijna geen striae op mijn buik gekregen heb. Ik riep vanaf het begin al dat er overal striae mocht 'groeien' maar NIET op mijn buik. En het zit dus ook echt overal Behalve op mijn buik dus.
Bekijk bijlage 134642 oops, deze foto plaatste hij net niet... mijn buik in 'slecht' licht..hahhsh en inderdaad, waar ik vroeger lage bikinibroekjes droeg, nu hoge, zodat zo weinig mogelijk te zien is en vooral die 'W" waar iedereen het oevr heeft!
hola girl, ik wou dat ik zo'n buik had........ hier dan mijn buikfoto, schaam me nou al......vind t echt super dik. eerst een laatste foto voor de bevalling:
zijkant: op mijn buik zit links en rechts onderaan flinke straie en ik heb nog steeds de zwangerschapsstreep.
Durf ik of durf ik niet... . Ik ga het toch wagen. Er zijn nog al meiden die het aangedurfd hebben en uiteindelijk is gewoon niet iedereen na de bevalling terug even strak (niet dat ik dit voor de bevalling wel was dankzij meermaals bijkomen en terug afvallen maar bon ): Buik in het prille begin van mij zwangerschap: Bekijk bijlage 135032 Is wel liggend dus beetje vertekend beeld in de positieve zin .
En in zijaanzicht: Bekijk bijlage 135037 Zo, da's confronterend . Gelukkig wel iets heel moois voor in de plaats gekregen maar toch... . Oh en spiegel lijkt heel vuil maar is niet zo hoor .
Bereke: Knap van je dat je het ook aangedurfd hebt! Het lijkt wel een exacte kopie van mijn buik (op de navel na, want die van jou is nog mooi intact!) ! We hebben zo te zien ook wel een beetje de zelfde bouw! Misschien een kleine troost voor je.. Hoe lang heb jij je meiden bij je mogen dragen trouwens?
Bereke, hij lijkt exact op de mijne, misschien ben je een maatje groter, maar het doet mij niet verblikken of verblozen, echt niet. En ik heb dezelfde strepen op dezelfde plek. Dus fier rechtop staan, want ik ben niet geschrokken. En je hebt er wat je zegt, iets heel moois voor terug!
Ja ik heb het toch aangedurfd. Hoop alleen dat ik geen spijt krijg. 36+1 weken. En jij? Ik zou het zo terug overdoen en ze zijn het meer dan waard maar je lichaam ziet toch af hé. Maar eerlijk is eerlijk, zoals ik al zei: ik had al niet zo'n strak lijf dankzij veelvuldig lijnen.
Bereke wat goed van je zeg!!! Ik zal morgen eens foto's maken van mijn buik nu. Ik heb nu nog 3,5 kg te gaan tot ik op mijn oude gewicht zit. Loe sorry had nog geen antwoord geschreven aan je want de computer deed het niet 2 weken.
Ja Loe, er moeten nog heel wat kilo's af hier. En dat gaat mijn buik niet ten goede komen vrees ik! Ben maar 1 meter 65 en al mijn gewicht zit echt op mijn borsten en buik .
Natuurlijk krijg je er geen spijt van! En mocht je het wel krijgen, dan kan je ze er nog altijd weer afhalen he? Ik heb ze 34,6 weken bij me gedragen! De meiden hadden het bij jou ook goed he? Je had op het eind ook echt een behoorlijke buik! En , zoals jij al aangeeft, ondanks dat mijn lichaam enorm veranderd is zou ik de zwangerschap ook zo weer overdoen! En het liefst zou ik ze dan nog tot 40 weken willen dragen want deze ervaring had ik voor geen goud (of in dit geval, een strak lichaam ) willen missen!
Ja hij was enorm (al lijkt het minder op foto dan hij in het echt was). Ze hebben me moeten inleiden want anders had ik nog langer gelopen denk ik. En dat zeg je heel mooi van die 40 weken . Voel me net hetzelfde!