@ bereke zo ziet mijn buik er ook uit schaam min ogen uitmijn kop! kan iedere dag wel janken in de spiegel tuurlijk heb ik er wat moois voor ! maar mijn zelfvertrouwen is echt naar beneden geklederd ik voel me echt ''dik'' ik heb al een antal dingen geprobeerd. de shakes nou das niet vol te houden op gegeven moment at ik gewoon helemaal niet meer. maja dat werkt ook niet.. en nu wil ik het er van af hebben word hier diep ongelukkig van ! en dan moet ik 20 maart ook nog eens in bikini
schaam schaam! mijn buik ziet er net zo uit als de dames die een tweeling hebben gekregen! en ik had er toch echt maar 1. En het is toch echt al 16 mnd geleden dus heb de moed opgegeven dat het ooit nog goed komt snik. maar ja heb er het allermooiste voor terug gekregen! En ik ging toch al niet in bikini.
Respect iedereen voor het plaatsen van de foto's! Mijn buik is vergelijkbaar met die van holagirl. Met de striemen heb ik nu wel vrede, het is niet anders. Ze zijn in elk geval een stuk lichter geworden. Hoop alleen m'n buik nog wat strakker te krijgen, heb anders zo'n gerimpeld velletje. Maar mag denk ik niet klagen.
Wat een mooie buiken! Wat dapper dat jullie het plaatsen. Ik durf de mijne niet te plaatsen. Ik ben 28 kilo in de zwangerschap aangekomen. Ik ben 6 weken geleden bevallen en mijn buik flubbert nog steeds en mijn navel ziet er niet uit. Ik moet nog zeker 12 kilo afvallen. Absoluut geen bikini deze zomer voor mij! Het valt mij overigens op dat bijna niemand van jullie de bruine pigmentstreep nog heeft. Bij mij is die nog heel duidelijk aanwezig en lijkt op een heel groot litteken. Ben zo bang dat ie nooit meer weggaat...
Bekijk bijlage 136822 Hier mijn buik na twee kids nu 3,5 maand veder van de laatste!!! De eerste is geboren met 35+6 dagen en de tweede 33+5 dagen dus niet helemaal uitgelopen! P.s. En liteken op me buik van blindedarmonsteking 2 dagen na mijn bevalling van de tweede!
komt misschien beetje stom over op mensen die er een iets minder slanke buik aan over houden maar zo bedoel ik het echt niet... bedenk me ineens dat dit misschien raar over komt.. maar bedoel meer dat mensen die net zwanger zijn misschien schrikken ervan en ik wou gewoon laten zien dat het ook anders kan.... dat je niet persé zoveel striae hoeft te krijgen... ik heb geen een streep opgelopen terwijl mijn buik echt op knappen stond! liefs Muis
Wow!! Mooie buiken hoor meiden.. Ik ben nu hoogzwanger en hoop dat mijn buik er net zo plat uitziet als de laatste meiden! Al moet ik zeggen dat jullie buik tijdens de zwangerschap groter is dan die van mij.. Het geeft me hoop