Wauw mooie buiken!!! Ja idd dat geld ook voor mij het kan natuurlijk ook anders. Ohja mijn bikini komt van Bonnie B dat zit in rijswijk en in noordwijk vorgeweek gekocht niet te betalen dat je dat vast weet 100 euro bij elkaar
Wat ik me afvroeg.. Hebben jullie er iets speciaals voor gedaan? Verstevigende creme voor de slappe huid? Of Sluitlaken of -doek ofzo gebruikt? Met borstvoeding schijnt het ook sneller weer kleiner te worden toch?
nee ik heb niks bijzonders gedaan. buiten dat iedereen altijd zij ja je moet je buik in smeren voor striemen en alles dat schijnt allemaal een fabeltje te zijn. de mensen die ik ken en buik in hebben lopen smeren die hebben niet echt mooie buik meer en mensen die niet hebben gedaan gewoon weer mooie buik hebben. dus geen idee waar het aan ligt. zo eij zo heb ik geen aanleg om dik te worden. mischien dat het daar mee te maken heeft.
ik heb dus welgeteld 1 keer gesmeerd ofzo in die 2 zwangerschappen.. ja en bij de 2 wat meer omdat ik hoogzwanger de zomer doormoest en ik een heleboel met mijn blote buik in de zon heb gelegen. ik heb wel elke keer zo veel mogelijk met mn buik in de zon gelegen. ook paar keer onder de zonnebank geweest. misschien helpt dat ook? geen idee hoor, maar het kan natuurlijk ook aanleg zijn of je strepen krijgt of niet. Verder heb ik direct na de bevalling een hele super strakke corrigerende broek aan gedaan, van de HEMA. die over je benen en helemaal over je buik gaat. ziet er niet uit, maar ik moest het ook voor mijn bekken..... en heb wel het idee dat dat echt heeft geholpen!
@muis26 om jaloers te worden echt mooi hoor Hier helaas compleet tegenover gestelde. 2 kindjes vlot achter elkaar en buik ziet er niet uit. Jongste is nu bijna 7 maanden en het lijkt alsof ik nog 4 maanden zwanger ben ofzo. Ook zit mijn onderbuik helemaal onder de striae. Ik schaam me echt dood! Ga dus geen foto plaatsen echt respect voor de vrouwen die dat wel aangedurfd hebben. Ik moet nog 15 kilo afvallen wil ik op oude gewicht van voor 1e zwangerschap komen. Denk alleen dat nooit gaat lukken Ik kan nog niet echt dieeten omdat ik nog borstvoeding geef en helaas ging het bij mij niet op dat je daar sneller slank van wordt. Ook sporten gaat niet ivm bekkeninstabiliteit. Wie weet ooit een mammie make over
Net even hele topic gelezen (daarvoor vanaf blz 10) @lelianne respect hoor dat je je foto's erop heb gezet. Die grote w heb ik ook. Wat dat aan gaat lijkt mijn buik op die van jou. Het is bij mij alleen ter hoogte van mijn navel echt nog bol alsof ik nog zwanger ben en aan de onderkant van mijn buik kan je het zooitje zo optillen (als je begrijpt hoe ik het bedoel)Alleen zat er bij mij toch echt maar 1 in. Hij was wel redelijk zwaar 3910 gram. Bij mijn eerste was is 19 kilo aangekomen en bij de 2e 24 kilo. Nu moeten er dus nog 15 af en ik heb mijn oudste een jaar borstvoeding gegeven en de jongste hangt ook al weer bijna 7 maaden aan de borst. Mocht dus niet baten Ach wat ik hier ook heb gelezen het is ook een stukje acceptatie en die is er bij mij nog lang niet.
Nouh meis dat geef niks hoor ik kan het begrijpen dat je de foto niet op wil zetten, maar hallo je heb twee mooie kids gedragen dus wees daar ook trots op, tuurlijk snap ik dat je je buik ook weer mooi wil hebben maar niet bij iedereen kant dat. Ik hoop dat je er een weg in vindt dat je niet schraamt je ben mooi zo als je bent.
@ jaimey en remco, bedankt voor je lieve reactie. Ik heb er zeker twee mooie kinderen voor terug gekregen. Daar probeer ik dan ook vaak aan te denken. Maar als je dan die mooie buiken van hier ziet dan kan ik daar wel jaloers op worden. Maar goed ik hoop ook dat als ik straks een beetje beter kan sporten en lijnen het nog wat bij trekt maar heb niet de illusie dat het ooit nog helemaal strak wordt
Op pagina 5 staat mijn buik zo'n 3 maanden na de bevalling geloof ik. Daar had ik ook gezegd dat ik nog even een nieuwe foto zou maken van mijn buik nu. Als ik het met elkaar vergelijk zie ik wel dat mijn buik minder is geworden maar waar ik erg van baal is dat afdakje boven mijn scheve litteken. bij de nacontrole hebben ze gezegd dat als het zo blijft (scheef) er wat aan gedaan moet worden maar ik denk dat ik wacht tot ik een volgende keer zwanger ben en ik weer een ks krijg misschien kunnen ze het dan meteen opnieuw en netjes doen?? Je ziet dus duidelijk (voor jullie rechts) een deuk
Ik dacht dat ik hier al een foto geplaatst had maar ik vind die niet meer. Ik ben echt blij met m'n buikje nu maar ik hoop dat die zo blijft na de medicijnenkuur tegen hyperthyreoidie
Jeetje dames, vol bewondering even deze hele topic gelezen..... Ikzelf ben voorzien van een mega buik, laatst opgemeten 114 cm Brrrr, alles zit erop en aan. Van littekens tot een zwangerschapsstreep die maar niet weg wil gaan. Bah, ik ben nog nooit zo onzeker geweest dan nu. Ik had voor de zwangerschap al geen platte buik en ben tijdens mijn zwangerschap 30 kilo aangekomen. De helft is er van af, nu de andere 15 kilo nog. Dit zit ook echt allemaal op de buik en zelfs zo dat ik geen oude broek meer pas. Voor mij dus nog steeds positiekleding...het is niet anders.... Maar, ik ben intens gelukkig als ik naar mijn zoontje kijk van nu 7 weken. Voor de dames die deze topic volgen tijdens de zwangerschap, het komt vast allemaal goed, de een is de ander niet. Zo zie je maar, ook in deze topic! Voor de meiden die net als ik geen mooie buik hebben.....dank jullie wel voor het plaatsen van de foto's. Ik ben dus niet de enigste! Voor de dames met mooie buiken, top! Geniet ervan!!
pfff het is al eens eerder gezegt maar inderdaad, pijnlijk topic! maar zie wel dat ik niet de enige ben met mijn buik nog.. maar dat maakt het niet makkelijker het ging even goed, en ik sportte fanatiek maar in plaats daarvan ging het niet weg maar werd het alleen maar hard! en nu lijk ik echt zwanger! en ben ik maar gestopt...en nu word het alleen maar dikker :S ooit komt het vast goed alleen wel pijnlijk dat je gewoon niet meer kan dragen wat je wil! en bijna niets uit je kast nog goed staat zoals ervoor.. en nu heb je geen excuus
Meiden julliej zien er allemaal top uit maar ik zou even foto van mijn buik doen toen ik nog zwanger was ik was ook gewoon heeeel klein zwanger bij allen twee. en tog woog de eerste 3055gram en tweede met 7 weken te vroeg 2380gram. hier mijn buik van mijn tweede met geloof het of niet 28 weken zwangerschap VOOR Bekijk bijlage 137426